  • 31. Data: 2014-03-13 14:28:47
    Temat: Re: Przyciemniane boczne szyby.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 14:13:58 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Ja? To Ty napisałeś, że żyją krócej bo tną na plaży. Mam zacytować
    > dużymi literami?

    "W wielu krajach nie ma przepisów BHP" - jeszce jakieś pytania panie
    wycinaczu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2014-03-13 16:05:58
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > "W wielu krajach nie ma przepisów BHP" - jeszce jakieś pytania panie
    > wycinaczu?

    Czyli przepisy BHP zabraniają cięcia statków na plaży. ;-)))))))))))))))

    J.

  • 33. Data: 2014-03-13 19:01:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > temu zebyś widział drogę

    Prędzej by dało się zdjęcia robić

  • 34. Data: 2014-03-13 19:02:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > czyli przejeżdżasz przez skrzyżowania nie patrząc w poprzeczne ulice? To
    > jak Ty jeszcze zyjesz?

    Te z boku szyby. Rozglądasz się przez nie jak przejeżdżasz skrzyżowanie ?

  • 35. Data: 2014-03-13 19:03:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ty tak na serio?
    > A w lusterka jak patrzysz?
    > A martwe pole?
    > Jakas masakra...

    i psie pole

  • 36. Data: 2014-03-13 21:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek j...@g...pl ...

    > A konkretnie? Bo w lusterka patrzę oczyma :)

    I masz jakas opcje omijania tymi oczami folii?

  • 37. Data: 2014-03-13 21:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > i psie pole

    A tego to nie znam. Co masz na mysli?

  • 38. Data: 2014-03-13 22:00:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 19:02:37 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Te z boku szyby. Rozglądasz się przez nie jak przejeżdżasz skrzyżowanie
    > ?

    chcesz powiedzieć, ze przez przednią szybe widzisz co się dzieje z boku
    samochodu?

  • 39. Data: 2014-03-13 22:27:46
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 20:00:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > I masz jakas opcje omijania tymi oczami folii?

    Mnie jakoś nie przeszkadza. Dysponujesz może wynikami wiarygodnych badń na
    temat jak to folia przeszkadza w jeździe? Jesli tak, to przedstaw je,
    inaczej EOT.
    --
    Jacek

  • 40. Data: 2014-03-13 22:36:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 22:27:46 +0100 osobnik zwany Jacek napisał:

    > Mnie jakoś nie przeszkadza. Dysponujesz może wynikami wiarygodnych badń
    > na temat jak to folia przeszkadza w jeździe? Jesli tak, to przedstaw je,
    > inaczej EOT.

    a lampy też masz 150W w krótkich? bo przecież to pomaga.