  • 11. Data: 2014-03-12 11:47:08
    Temat: Re: Przyciemniane boczne szyby.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-12, tck <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote:

    > oho
    > niech policmajstry to przeczytaja;)
    > bedziesz zdzierac przez te brakujace 2%

    No chyba, ze nasz bohater bedzie bez marynarki i bedzie widac szelki
    z bronia to policmajster nawet nic nie powie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-03-12 19:26:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 23:51:53 +0100, anacron napisał(a):

    > Przy założeniu folii 10-tki w i30 mam wynik 68%, więc sama szyba ma
    > sporo więcej.

    Kiedyś mierzyłem w kilku autach i to co jest taką typową szybą samochodową
    ma przepuszczalność w okolicy 75-80%.

    Szyba oklejona, która na oko wydaje się lekko przyciemniana, ma około 50%.
    Takie mocnej przyciemniane mają przepuszczalność 20-30%.

    Dla porównania - ciemne okulary słoneczne przepuszczają tylko 15%.
    Ciekawe że subiektywnie rozjaśniające, żółte, polaryzujące, przepuszczały
    tylko 40%.

  • 13. Data: 2014-03-13 04:51:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.03.2014 11:39, tck pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > oho
    > niech policmajstry to przeczytaja;)
    > bedziesz zdzierac przez te brakujace 2%
    >
    > no chyba ze to tylko na tylnych

    Nie mam założonej, nalepiłem mały kawałek i podjechałem do policjmastrów
    sprawdzić wynik. Niestety jaśniejszej już nie miał majster.

    --
    anacron
    aba/

  • 14. Data: 2014-03-13 04:52:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.03.2014 10:11, Kapibara pisze:

    > Nie zmienia to faktu, że nawet w Twoim przypadku te 78% to i tak niewiele
    > ponad minimum.
    > Btw. był sens zakładania folii 10%? :) Daje to coś?

    Nie wiem, z racji tego, że nie mieści się w normach nie mam. :) Ale jak
    znajdę jaśniejszą np. 5 to założę (wtedy Ci powiem).

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2014-03-13 04:54:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.03.2014 19:26, Tomasz Pyra pisze:

    > Kiedyś mierzyłem w kilku autach i to co jest taką typową szybą samochodową
    > ma przepuszczalność w okolicy 75-80%.

    Moja w teorii ma 78% (skoro folia 10 obniża do 68%). To by się zgadzało
    z tym co piszesz.

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-03-13 09:20:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy ktoś z Was wie, dlaczego TYLKO W POLSCE jest to głupie ograniczenie
    do 70%? Czemu nie 50? Czemu ma to służyć?

    --
    MN

  • 17. Data: 2014-03-13 09:48:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 09:20:03 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Czy ktoś z Was wie, dlaczego TYLKO W POLSCE jest to głupie ograniczenie
    > do 70%? Czemu nie 50? Czemu ma to służyć?

    temu zebyś widział drogę

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2014-03-13 09:52:52
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 08:48:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > temu zebyś widział drogę

    Pieprzysz jak porąbany. No to czemu prawo nie zabrania jeździć w ciemnych
    przeciwsłonecznych okularach?
    --
    Jacek

  • 19. Data: 2014-03-13 10:01:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-03-13 09:20, Marcin N pisze:
    > Czy ktoś z Was wie, dlaczego TYLKO W POLSCE jest to głupie ograniczenie
    > do 70%? Czemu nie 50? Czemu ma to służyć?

    Żeby było widać twarz kierowcy na zdjęciu :)

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 20. Data: 2014-03-13 10:04:37
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 13 marca 2014 09:52:52 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Pieprzysz jak porąbany. No to czemu prawo nie zabrania jeździć w ciemnych
    > przeciwsłonecznych okularach?

    bo po zmroku latwiej sie je zdejmuje niz folie z szyby? ;)

    WS