  • 21. Data: 2010-02-19 13:04:37
    Temat: Re: Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-19 07:04:57 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > Siemka
    > ***"de Fresz"
    > porządne Dżapsy by do swoich motocykli nie włożyły tak badziewiastego
    > gaźnika...
    >
    > W sensie ze to gaznik zapala???

    Nie, mały żółty krassnoludek wiaderkiem donosi mieszankę do cylindra.

    > Nie wiem co za gazniki tam sa ale ja nie przypominam sobie problemow
    > z odpalaniem zadnego z moich japonskich motocykli.

    A ile z tych japonii to były wyczynowe single enduro na FCRach?

    > Ba nawet jakis czas temu krazyla opinia,
    > ze japonia to dzien przed swoja smiercia odpala i pracuje ladnie.

    Ba, słyszałem że japońce to nawet po wyjęciu silnika potrafią odpalić i
    można się przejechać!

    de Fresz

  • 22. Data: 2010-02-19 13:38:56
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał

    > Nie wiem co za gazniki tam sa ale ja nie przypominam sobie problemow
    > z odpalaniem zadnego z moich japonskich motocykli.

    *** Bo nie kopales nigdy zalanego WR 426. To Yamaha taka. I to z tego samego
    "podworka". XL 600 R na zimno tez bywa zabawna.

    > Ba nawet jakis czas temu krazyla opinia,
    > ze japonia to dzien przed swoja smiercia odpala i pracuje ladnie.

    *** To prawda. Np VF 750- tylko ze smierc przychodzi do niej czesto. Ale
    wystarczy worek dzwigienek zaworowych i mamy modelowa rezurekcje. Do
    nastepnego zgonu.
    BTW oba nasze EXC- moj osmioletni czterosow i piecioletni dwusow zony
    odpalily po trzech miesiacach stania w blaszaku od trzeciego kopa przy minus
    pieciu. Dziwne. I nawet brembo jakies nie zapowietrzione... :) Pomaranczowe
    zrobione w XXI wieku maja kupe roznych wad i dolegliwosci, ale akurat
    problemy z odpalaniem do nich nie naleza (chociaz w przeszlosci LC4 600
    bywaly kaprysne). No chyba ze sie trafi na zly dzien rafinerii i doleja malo
    paliwa do wody.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 23. Data: 2010-02-19 17:23:44
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > Michał Demczuk pisze:
    > ...>8
    >
    > Dodatkowo wytarl bym przewod wysokiego napiecia i ew. natarl go
    > silikonem lub w ostatecznosci pasta do butow :)

    A ja bym poczarowal wstawiajac sprzeta do kuchni (no bo nie do sypialni
    gdzie jest za zimno;) ) tak by sie ogrzal do tej temperartury pokojowej.
    :)
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 24. Data: 2010-02-21 12:40:17
    Od: Watson <p...@g...com>

    On 18 Lut, 14:32, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > Obawiam sie, że przeceniasz zdolnosci poznawcze wspolczesnych
    > uzyszkodnikow forumów, usenetów itp.

    Ja zima EXC zawsze odpalałem z kopa.
    Nie było aby po 3 kopie nie zapalił.

    Wats.

  • 25. Data: 2010-02-21 15:33:45
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Watson pisze:
    ...>8
    > Ja zima EXC zawsze odpalałem z kopa.
    > Nie było aby po 3 kopie nie zapalił.

    Gdybym mial Twoje gabaryty to odpalal by mi po pierwszym!! :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 26. Data: 2010-02-21 19:50:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > Watson pisze:
    > ...>8
    >
    > Gdybym mial Twoje gabaryty to odpalal by mi po pierwszym!! :)

    Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 27. Data: 2010-02-21 21:36:35
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...
    to dobrze bo inaczej by nie odpalil..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 28. Data: 2010-02-22 11:56:50
    Od: Watson <p...@g...com>

    On 21 Lut, 22:36, "Karambol" <k...@g...pl> wrote:
    > Ale on dla sportu odpalał go bez dekompresatora ...
    > to dobrze bo inaczej by nie odpalil..

    To cos to był zbędny gadget :)

    Wats.