  • 1. Data: 2010-02-17 17:56:23
    Temat: Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
    Od: Nakiel <a...@g...com>

    Witam.
    Pomyślałem wczoraj z racji ocieplenia ;) żeby pojeździć na moim KTM.
    Za żadne skarby nie chciał zapalić.
    Wymieniłem mu świece, akumulator i nic....
    Pomóżcie co to?
    Może do lekarza trzeba!

    Pozdrawiam
    Nakiel
    KTM 450 EXC-R 2008

  • 2. Data: 2010-02-17 17:57:59
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-02-17 18:56, Nakiel pisze:
> [...]
    > Za żadne skarby nie chciał zapalić.
    > Wymieniłem mu świece, akumulator i nic....

    a paliwo dostaje?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2010-02-17 18:18:50
    Od: Nakiel <a...@g...com>

    > a paliwo dostaje?

    dostaje, ponieważ świeca mokra po kręceniu....

    Nakiel
    KTM 450 EXC-R

  • 4. Data: 2010-02-17 18:32:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Nakiel pisze:
> [...]
    > Za żadne skarby nie chciał zapalić.
    > Wymieniłem mu świece, akumulator i nic....

    Wg mnie tak świeży rocznik moto powinien nie mieć problemów z zapalaniem
    nawet po kilku miesiącach postoju.

    Benzynę mu wymień. Nie pomoże to wg mnie czyszczenie gaźnika.

    A masz tam rozrusznik czy na kopa ?

    KJ

  • 5. Data: 2010-02-17 18:36:04
    Od: Nakiel <a...@g...com>

    > A masz tam rozrusznik czy na kopa ?

    Jest rozrusznik. Benzynka do pełna była przed zimą zalana więc chyba
    nie straciła wszystkich oktan.
    Przed zimą palił bez problemu.

    Nakiel

  • 6. Data: 2010-02-17 18:43:27
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Nakiel wrote:
> [...]
    > Za żadne skarby nie chciał zapalić.
    > Wymieniłem mu świece, akumulator i nic....

    Spusc paliwo z gaznika (w FCRach srubka hex3 zwykle po lewej stronie na
    samym dole gaznika) na zakreconym kraniku, a jak sie skonczy robic wielka
    plama z wezyka przy wachaczu, odkrec kranik i niech sie zaleje swierzym ze
    zbiornika. I raczej kop nie guzikuj, KTMy to jakos lubia :)

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 7. Data: 2010-02-17 18:48:29
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Michał Demczuk pisze:
    ...>8
    > Spusc paliwo z gaznika....

    Dodatkowo wytarl bym przewod wysokiego napiecia i ew. natarl go
    silikonem lub w ostatecznosci pasta do butow :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 8. Data: 2010-02-17 19:35:19
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Michał Demczuk pisze:
    Spusc paliwo z gaznika....

    ***"Sir Piernik"
    Dodatkowo wytarl bym przewod wysokiego napiecia i ew. natarl go
    > silikonem lub w ostatecznosci pasta do butow :)

    Tego KTM'a to hary poter zbudowal, ze trzeba takie czary mary
    uskuteczniac???
    a moze zapomnieli do niego czarodziejskiej rozdzki dolozyc???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-02-17 19:41:50
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 09:56:23 -0800 (PST), Nakiel napisał(a):

    > Za żadne skarby nie chciał zapalić.
    > Wymieniłem mu świece, akumulator i nic....

    Spróbuj dać mu ciepłą świecę. Zagrzej ją po prostu nad gazem tylko nie za
    mocno, bo nie wkręcisz do cylindra.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 10. Data: 2010-02-17 19:57:42
    Od: Nakiel <a...@g...com>

    Michał Demczuk wrote:

> [...]
    > plama z wezyka przy wachaczu, odkrec kranik i niech sie zaleje swierzym ze
    > zbiornika. I raczej kop nie guzikuj, KTMy to jakos lubia :)

    Doczytałem o tym w instrukcji obsług i od razu poleciałem tak zrobić.
    Zaczął chociaż dawać oznaki życia w postaci strzałów w wydech raz na
    jakiś czas.
    To już lepiej.
    Chyba muszę mu całą zupę wymienić. Stara mu nie smakuje.

    Nakiel