eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzewody rozruchoweRe: Przewody rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przewody rozruchowe
    Date: Sun, 4 Oct 2009 09:45:57 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 36
    Message-ID: <ha9jrn$1cgf$1@news2.ipartners.pl>
    References: <ha7k3g$1gu$1@inews.gazeta.pl> <ha7l2m$feh$1@news.onet.pl>
    <ha7meb$ah0$1@inews.gazeta.pl>
    <n...@d...viste-family.net> <ha8144$ddj$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 85.219.200.143
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1254642359 45583 85.219.200.143 (4 Oct 2009 07:45:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Oct 2009 07:45:59 GMT
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:572544
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:182059662.20091003192959@pik-net.pl...

    > I uruchomił. Tyle, że kilka minut później. Jakieś nieszczęście?
    Napewno żadne, o ile właściciel dawcy prądu ma ochotę stac dłużej bo akurat
    mu się nigdzie nie spieszy.

    > To nie jest narzędzie do codziennego użytku. Po takim rozładowaniu
    > akumulator jest do wymiany a instalacja, która go rozładowała - do
    > remontu. W sprawnym samochodzie i przy sprawnym akumulatorze przewody
    > rozruchowe nie są do niczego potrzebne.
    Nie prawda bo potrzebne. Przykład? Choćby to, że nigdy nie wiadomo kiedy
    akumulator, nawet najlepszej firmy odmówi.
    Można jeździć cały dzień po mieście, załatwiać różne sprawunki, aż przy
    kolejnym odpalaniu okaże się że światła przygasają,
    rozrusznik nie kręci. Dokładnie tak miałem. Okazało się że w akumulatorze
    zerwały się płyty (nasze polskie drogi).
    Albo ten kolejny cud natury. Mam dwa auta. Jedno jest normalne :) a drugie
    to VW :( w którym po wyciągnięciu kluczyka nie wiadomo po jakiego grzyba
    świecą się światła jezeli nie wyłączymy ekstra przełącznika świateł.
    Przecież od tego w normalnych autach jest pozycja kluczyka "mar" i
    przekazniki.
    A nawet gdy się wyłączy światła przełącznikiem to i tak trzeba mieć jeszcze
    pewność czy aby kierunkowskaz nie pozostał włączony bo wtedy także
    po wyjęciu kluczyka świeci się jedna ze stron postojowych.
    Poj....e? Prze.....e! Co mi da, że mam akumulator choćby nówkę jak
    instalacja mimo że sprawna wymyślona przez
    faszystę tak, aby robić na złość.
    I nie woź tu człowieku w VW kompletu kabli i skrzynki narzędziowej...
    A już do jasnej ciasnej mnie doprowadza jak w VW włączam tylną wycieraczkę
    ale nie da się aby tylko raz przebiegła. Ona musi zrobic to 5 razy. Z tym że
    po drugim lub trzecim to jedzie na sucho i rysuje już niepotrzebnie szybę.

    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: