    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przewody rozruchowe
    Date: Sat, 03 Oct 2009 19:16:05 +0200

    On Sat, 3 Oct 2009 16:31:28 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Dostateczny. Nie sztuka zewrzeć całkowicie rozładowanym akumulatorem
    >(skoro trzeba było aż 15 minut) akumulator sprawny. Bardzo dobrze, że
    >przekrój jest niewielki - dzięki temu całość operacji jest bezpieczna.
    >Przewody rozruchowe służą wspomożeniu rozruchu z własnego, marnie
    >naładowanego akumulatora a nie rozruchowi z akumulatora dawcy.

    Prezentujesz te postawe od lat, a swoimi kablami odpalam auto w
    moment. Spytaj Stasia Podroznika.

    16 mm kw linka. W hurtowni sprzedaja ja juz na metry.
    Mozna tez poszukac kabli spawalniczych.

    W sklepach czy na allegro jest jeszcze jeden wynalazek - kable w
    przezroczystej izolacji, widac ze miedzi jest duzo .. tylko jestem
    ciekaw czy naprawde duzo, czy efekt soczewki.

    J.