  • Data: 2009-10-03 14:43:47
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Dostateczny. Nie sztuka zewrzeć całkowicie rozładowanym akumulatorem
    > (skoro trzeba było aż 15 minut) akumulator sprawny. Bardzo dobrze, że
    > przekrój jest niewielki - dzięki temu całość operacji jest bezpieczna.

    Na czym ma polegać bezpieczeństwo operacji? Że jak zewrę żabki ze sobą to
    kabel się spali a nie aku?
    Jak można zewrzeć rozładowany aku tym nierozładowanym? Skoro przy rozruchu
    wytrzymuje setki amperów. A rozładowany ile weźmie? 10 A?

    > Przewody rozruchowe służą wspomożeniu rozruchu z własnego, marnie
    > naładowanego akumulatora a nie rozruchowi z akumulatora dawcy.

    No miał wspomagać. Obracał 1 obrót na sekundę. Po podłączeniu kabli nie było
    zauważalnej różnicy w pracy rozrusznika. Może mój rozrusznik potrzebuje
    więcej prądu. Silnik 3.8 l.

    Robert