  • Data: 2010-06-01 19:37:20
    Temat: Re: Przetwornice flyback w ccm czy dcm
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Maksymilian,

    Tuesday, June 1, 2010, 8:57:25 PM, you wrote:

    > Z chwilowego zamroczenia. Miało być: 280-370V DC (zwykłe sieciowe 230V AC)

    No to 255-370V DC, co odpowiada 184-264V AC (230V-20% - 240V+10%).

    > Z pdf-a wynika że powinien sobie poradzić z 13 W w zamkniętej obudowie,
    > a ja będę miał wymuszone chłodzenie. Poza tym te prądy które podałem to
    > są bardzo pesymistyczne.

    Rozumiem.

    > Średnio , ma to zasilać prosty falownik na 400V AC:
    > - 15V@200mA(pewnie 5mA starczy) + 600V = uzupełnienie upływu prądu dla
    > bramki, i "kondensatora podbijającego" napięcie do zasilania górnych
    > tranzystorów w mostku.
    > - 15V@400mA - zasilanie bramek dolnych tranzystorów + logika po stronie
    > "gorącej". GND po stronie wtórnej docelowo będzie połączone z GND po
    > stronie pierwotnej, to napięcie będzie podane na sprzężenie zwrotne
    > przetwornicy, ale w procesie uruchamiania chciałbym aby było ono
> [...]

    Problemu ze stroną wtórną nie ma - paradoksalnie. Problem jest ze
    stroną pierwotną - nie ma sensownego karkasu, który miałby po stronie
    pierwotnej 6 pinów w rozsądnych odstępach. "Górne" napięcie trzeba
    wyprowadzić "free" - górą karkasu.

    > Nie byłem tego świadom iż ona wzrośnie tak drastycznie...

    Nie wzrośnie, jeśli naładujesz pół kilo miedzi. Ale będzie wtedy trzy
    razy droższe od wystarczającego EF16.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl