    From: Mirek <i...@z...adres>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przetwornica step down
    Date: Thu, 19 Mar 2009 21:41:23 +0100

    greg142 wrote:

    > Żre prąd tak, że na nowych paluszkach AA mogę zrobić kilkanaście zdjęć
    > góra,

    Może masz zepsuty aparat - mam Canona ixusa 30 - nie liczyłem, ale
    akumulatorek starcza spokojnie na cały dzień wycieczki (minimum
    kilkadziesiąt zdjeć).
    Dorwałem drugiego, używanego - ixus 55 (niby ma większy wyświetlacz,
    może więcej pobierać, ale bez przesady) - _ten_sam_ akumulatorek starcza
    na kilkanaście zdjęc i pada - jak wyjmuję go po 1-2 minutowym włączeniu
    aparatu to jest ciepły. Na pewno nie jest to normalny objaw. Poza tym
    aparat działa bez zarzutu.

    Mirek.