    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przetwornica DC12 na AC9-12
    Date: Fri, 24 Nov 2023 11:13:49 +0100
    <ujdr0q$7e1$1$Mirek@news.chmurka.net> <ujds0e$3uosi$1@dont-email.me>
    <ujj0k3$531$1$Mirek@news.chmurka.net> <ujj41h$vjb8$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <ujjcdi$10tvq$1@dont-email.me>
    <tdgm6vii9g89.pas6ja1vmi53$.dlg@40tude.net>
    <ujkrhv$1arqb$2@dont-email.me>
    <5q7z3qna6737$.178f045y68hfa$.dlg@40tude.net>
    <ujktv2$1b14j$2@dont-email.me> <ujlp6s$3d2jq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ujlplt$3d2t9$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ujmus5$1ok08$2@dont-email.me>
    <ujn6tv$3dujg$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ujn8i5$1q1gq$1@dont-email.me>
    <ujn9vg$3e092$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ujnhua$1rbuo$1@dont-email.me>
    <ujodtf$3eoe7$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ujph3c$27p1u$2@dont-email.me>
    <ujpqkm$3ghhe$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    On 24/11/2023 10:32, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Post 2023 11.23 godz 11:11
    > "Trafo out"

    To dotyczy trafa 50Hz a nie trafa z przetwornicy.

    Trafa 50Hz ma nie być. Jest za duże. W wersji 230V->whatever jest
    niebezpieczne. W wersji 12->12 jest za duże i bezsensowne, lata 80 już
    mineły.

    Trafo w.cz. tak. Trafo 50Hz nie.

    > "Prawie" gotowca Ci podałem, trzeba jedynie zmienić trafo na inne.

    Cały czas pomijasz bazowy koncept: to nie jest projekt dla mnie. Im
    bardziej gotowe podzespoły użyję, tym lepiej dla ludzi którzy może to
    zbudują. No i fajnie by było jak by nie wyglądał jak 15 rozbebeszonych
    rzeczy posklejanych kawałkiem trytytki. Takie rzeczy nei wzbudzają zaufania.

    To się powinno dać zrobic na małej płytce, gdzie jedynym elementem lekko
    upierdliwym będzie trafo, a reszta to lutowalne smd. I wielkość paczki
    papierosów.