  • 1. Data: 2016-12-25 11:34:54
    Temat: Prześwit
    Od: z <...@...pl>

    Szukam samochodu (kompakta ok. 20 tys. PLN) który nie będzie tak
    pokracznie zbudowany jak ten golf na zdjęciach:

    http://moto.wp.pl/gid,18652898,kat,55194,title,Volks
    wagen-Golf-IV-bestseller-sprzed-dwoch-dekad,wid,1865
    2898,galeriazdjecie.html
    http://tiny.pl/gd7sl

    Chciałbym prześwit taki jak na tylnej belce także i z przodu.
    Co to za maniera żeby tak budować samochody? :-)
    Przód z obniżaniem środka ciężkości jak na wyścigi a tył jak w
    furgonetce. A potem bój się że uszkodzisz miskę...

    Astra III?

  • 2. Data: 2016-12-25 12:05:37
    Temat: Re: Prześwit
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

> [...]
    > Przód z obniżaniem środka ciężkości jak na wyścigi a tył jak w
    > furgonetce. A potem bój się że uszkodzisz miskę...

    Coś ty za zdjęcie wynalazł?

    http://piterpro.private.pl/img/golf4.jpg

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 3. Data: 2016-12-25 12:51:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-25 o 12:05, PiteR pisze:
    > Coś ty za zdjęcie wynalazł?
    >
    > http://piterpro.private.pl/img/golf4.jpg

    Zdjęcie poparte praktyką. Moje jest TDI a Twoje?

  • 4. Data: 2016-12-25 13:02:07
    Od: z <...@...pl>

    http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/na
    dwozie-2865/news-przyziemne-problemy-ranking-przeswi
    tow,nId,1081947

    Golf IV w teorii ma tylko 13 cm.
    W idealnym świecie może to wystarcza :-)

    Astra III to samo choć wizualnie ma większy. Pewnie znowu miska :-)

  • 5. Data: 2016-12-25 14:04:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > Zdjęcie poparte praktyką.

    Praktyką? To twój golf?

    Moje jest TDI a Twoje?

    Moje jest fabryczne i ma dobrze przykręcony plastik pod silnikiem.
    A na twoim jest brzuch. Niektórzy jeżdzą trąc nim o asfalt.

  • 6. Data: 2016-12-25 14:28:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-25 o 14:04, PiteR pisze:
    > Moje jest TDI a Twoje?
    >
    > Moje jest fabryczne i ma dobrze przykręcony plastik pod silnikiem.
    > A na twoim jest brzuch. Niektórzy jeżdzą trąc nim o asfalt.

    Pracowałem kiedyś w firmie z takim golfem. W porównaniu z innymi
    samochodami (combo, almera, alfa) w takim samym miejskim użytkowaniu
    silnik jest dramatycznie nisko nie wspominając o jego plastikowej
    osłonie którą bardzo łatwo można było uszkodzić.
    Taka niekończąca się opowieść: "osłona silnika w golfie" :-)

  • 7. Data: 2016-12-25 14:58:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 25 Dec 2016 12:51:00 +0100, z napisał(a):

    > Zdjęcie poparte praktyką. Moje jest TDI a Twoje?

    Twoim prawdopodobnie ktoś kiedyś zamaszyście cofnął w śnieżnej zaspie i
    urwał tylne mocowania plastikowej osłony silnika. Trzy tryty i będzie
    wyglądał jak na zdjęciu od PiteRa :)

    Do tego tej płyty nie liczyłbym do prawdziwego prześwitu, bo może się ona
    łatwo odształcać i można nią szorować o podłoże nie wisząc na niej.

    Co do prześwitu prawda jest taka że samochody osobowe służą do jazdy po
    drogach i dają sobie radę najwyżej na przyzwoicie utrzymanych drogach
    szutrowych, czy chociaż w podstawowym stopniu utrzymanych drogach zimą.

    Jak potrzebujesz jakiś tam zdolności terenowych to masz całą gamę
    samochodów wyższych - od SUV-ów po prawdziwe terenówki.

  • 8. Data: 2016-12-25 15:24:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

> [...]
    > osłonie którą bardzo łatwo można było uszkodzić.
    > Taka niekończąca się opowieść: "osłona silnika w golfie" :-)

    Golf ma tak nisko zderzak jak większoś samochodów bo uderzałby w
    krawężnik a przechodzi nad. Silnik nie wystaje za linię zderzak -
    mocowanie wahaczy. Być może w TDI szybko uklepują się sprężyny podobnie
    jak w mk2 ale to obniża cały samochód. Ty szukasz auta wyższego niż
    większość a nie golf jest bardzo niski.

  • 9. Data: 2016-12-25 15:30:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Do tego tej płyty nie liczyłbym do prawdziwego prześwitu, bo może
    > się ona łatwo odształcać i można nią szorować o podłoże nie wisząc
    > na niej.

    Jak widzę gości jadących 140km/h z tą płytą łopoczącą od pędu powietrza
    to mam ochotę wysiąść i się przywitać z takim pacjentem, pogratulować
    za siłę nieprzejmowania się. Przecież to pewnie słychać jak tłucze.

  • 10. Data: 2016-12-25 19:55:31

    W dniu 2016-12-25 o 15:30, PiteR pisze:
    > Jak widzę gości jadących 140km/h z tą płytą łopoczącą od pędu powietrza
    > to mam ochotę wysiąść i się przywitać z takim pacjentem, pogratulować
    > za siłę nieprzejmowania się. Przecież to pewnie słychać jak tłucze.

    Ja bym powiesił za jaja konstruktora tego wynalazku :-)