  • 271. Data: 2012-06-14 09:00:13
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-13, o godz. 16:52:57
    ALEX MR <c...@g...pl> napisał(a):

    > Nie backupujesz w chmurze?

    Nie. Ze względu na rodzaj danych które przetwarzam chmura (zwłaszcza
    publiczna) nie nadaje się do tego celu.

    Zdrówko

  • 272. Data: 2012-06-14 09:07:11
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-13, o godz. 21:23:00
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Robi się na bieżąco i w tle, więc nie powinno stanowić specjalnego
    > problemu. Równie dobrze można robić na dysku podłączonym po USB.

    Niestety nie za bardzo się robi jak tych danych jest sporo i często się
    zmieniają. Np. mam do czynienia z firmą budowlaną gdzie normą jest
    praca poza biurem i krótkie wizyty w siedzibie co parę dni. A do
    przerzucenia kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt GB danych jednorazowo.
    Druga to redakcja plus fotografowie gdzie jedna sesja to kilkadziesiąt
    GB. WiFi jest zdecydowanie wolniejsze niż kabelek. Pomijając już to że
    pasmo 300Mbps w WiFi to teoria w laboratoryjnych warunkach i przy jednym
    kliencie. Dysk USB to się nadaje do backupu w domu a nie w firmie.

    Zdrówko

  • 273. Data: 2012-06-14 09:33:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jeśli już to bez szyberdachu. Mniej więcej podobnie użyteczny w erze
    > powszechnie instalowanej klimy co ethernet w erze wszędobylskiego wifi
    > klasy
    > G lub N.

    Tylko co ma szyberdach do klimy?

  • 274. Data: 2012-06-14 10:56:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko co ma szyberdach do klimy?

    Ze niby jest zamiast.

  • 275. Data: 2012-06-14 13:16:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale co ma zrobic ta znikoma frakcja, gdy przejsciowka nie wystarcza :-)

    Do czego nie wystarcza?
    Czy nikt nie produkuje komputera z RS232?
    Jeśli na 100% musisz mieć goły RS232 w pececie, bez przejściówki,
    to niestety szukasz takiego a nie narzekasz że firma X takiego nie robi
    bo Ty jesteś z tego niezadowolony - unikaj postawy roszczeniowej
    bo nie jesteś ani pępkiem świata ani nawet typowym klientem.

    > Ale kabelek ciagle jeszcze jest w uzyciu.
    > Czy to az takie wielkie i drogie zeby byl sens likwidowac ?
    >
    > O dolozenie wifi pretensji przeciez nie mam.

    Kabelek jest w użyciu ale nie w laptopach. Głównie w desktopach.
    Jestem pewny że wiele ludzi ma wciąż drukarki z portem Centronix
    - nie znaczy to wcale że argumentowałbyś za takim portem, nie?

    > Nie przeceniasz przypadkiem wiodacej roli Apple ?

    Obserwacje rynku uczą że nie przeceniam.

    > Taa, wlasnie kolezanka narzeka na nowy telefon (samsung).
    > "za male te klawisze, myla mi sie, musze sobie rysik kupic".

    Bo przyzwyczajona do opornościowego mocno naciska ekran
    zamiast DOTYKAĆ go bez naciskania opuszkami palca??

    > A ja wlasnie wymienilem karte i baterie.

    Niczego to nie dowodzi ani nikogo nie przekonuje. Jesteś jeden.

    > Poza tym Apple mial juz bardziej rewolucyjne pomysly, ale w koncu musial
    > sie wymiennymi bateriami przeprosic, w czym mu amerykanski sad pomogl :-)

    O czym mówisz?

  • 276. Data: 2012-06-14 13:18:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jra53e$jdl$1@node1.news.atman.pl...

    > Zmiesci sie, czesc z klawiatura ma ok 11mm grubosci.
    > Wtyczka ethernetowa 8mm wiec spokojnie zostaja jeszcze 3mm
    > na aluminiowa blache.

    A skąd pewność, że akurat tam mogło być? Może za daleko od procka/eth?

  • 277. Data: 2012-06-14 13:19:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jr9e1q$q1p$1@inews.gazeta.pl...
    > I znów mamy 95 % marginesu społecznego. Jak w latach 80-tych.
    > Urban wiecznie żywy?

    W czasach komunistycznych też takie brednie wypisywałeś o 95%
    użytkownikach laptopów używających kabla Ethernet?

  • 278. Data: 2012-06-14 13:22:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jr88sr$h1m$1@node1.news.atman.pl...
    > Po prostu liczę na konkretną odpowiedź -
    >>

    > No i wlasnie odpowiedziales: "laptop wysoką rozdzielczością, bez ethernetu
    > i do tego za drogi" ;]
    > Daj spokoj, warto tak sie z tego powodu napinac?
    > Produkty Appla od dawna wzbudzaja emocje i jest to jeden z powodow
    > dlaczego dobrze sie sprzedaja, bo sama specyfikacja przewaznie dziala na
    > niekorzysc.

    Ależ on ironizował poglądy przeciwników Apple...
    Którzy mimo będąc przeciw, ślinią się wciąż na każdą nowinkę Appla.

  • 279. Data: 2012-06-14 13:28:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Fanbojstwem nazywasz pytanie, co ci przeszkadza w braku nieużywanego
    > ethernetu w laptopie? Dostałeś po głowie na bojówce z ruskimi kibicami,
    > czy co?

    Ghostem się nie przejmuj - on tak już ma i nic na to nie poradzisz :-)

  • 280. Data: 2012-06-14 13:28:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 07:31:38 +0200, Ghost napisał(a):
    > Brawo.

    ... w przeciwieństwie do ethernetu, który z reguły nie jest potrzebny :>

    W sumie lepszym przyrównaniem by był zakup auta z gniazdkiem zapalniczki,
    ale bez samej zapalniczki. Jak ktoś koniecznie potrzebuje to sobie dokupi,
    99% użytkowników nigdy by jej nie użyło.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944