  • 261. Data: 2012-06-14 05:57:22
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala wrote:

    > Przestarzale :-)

    masz rację danę się przechowuje teraz w chmurze...

  • 262. Data: 2012-06-14 06:00:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    atm wrote:

    > Ok, ale do tego celu nie kupujesz MacBooka PRO, prawda?
    > Wogole to dosc karkolomna koncepcja jest z tym PRO. Do czego sluzy ten
    > komputer? Wg filmikow reklamowych: do obrobki foto/wideo.

    to niech mu zamontuja w standardzie PRO wyświetlacz

    > I gdzie to ma sie niby odbywac - w samolocie, samochodzie?
    > Calosc oczywiscie pchac po wifi no albo kupic przelotke.

    np RAWY z najnowszego Nikona czy Canona :)

    przy starych RAWach widac różnicę w pracy na setce i gigowym ethernecie

  • 263. Data: 2012-06-14 06:47:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > My bad. Filmy przerzucane ze zwykłej amatorskiej kamery - po kilkaset
    > mega w porywach do 1-2GB.

    ty w ogóle wiesz ile zajmują filmy na amatorskich kamerach?

  • 264. Data: 2012-06-14 06:49:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    -macbooka-pro-sa-porazajace-od-10199-zl-17369-zl.htm

    > Od tej szalonej rozdzielczości (nie wiem po kiego w to brną) dużo
    > ciekawsze jest to że ten ekran to nie TN a IPS. Tak więc w końcu
    > notebook nadający się do grafiki...

    cuuud w końcu dali matrycę dla grafików...

  • 265. Data: 2012-06-14 07:31:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Gniazdo zapalniczki akurat w samochodzie jest bardzo pożyteczne.

    Brawo.

  • 266. Data: 2012-06-14 07:33:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pewnie niższa niż port ethernet. Nie chce mi się specjalnie dla Ciebie
    > szukać specyfikacji.

    Pewnie robisz z siebie emejzin glupka takimi deklaracjami.

  • 267. Data: 2012-06-14 07:35:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-06-2012 18:49, Waldek Godel pisze:
    > i setki innych.
    > Piękna menażeria z czeluści KF
    > I te argumenty, że MMS, VoIP, nawigacja turn-by-turn i cośtam jeszcze są
    > niepotrzebne, bo jakby były potrzebne, to byłyby w systemie.

    :D Zadziwiające, że od lat tak samo tłumaczą kolejne braki :)

    --
    Pozdr.

  • 268. Data: 2012-06-14 07:44:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-06-2012 06:47, Marek Dyjor pisze:
    > ty w ogóle wiesz ile zajmują filmy na amatorskich kamerach?

    Może ma jakiegoś Mediona UltraVGA HD? ;)

    --
    Pozdr.

  • 269. Data: 2012-06-14 08:22:00
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > :D Zadziwiające, że od lat tak samo tłumaczą kolejne braki :)

    Zasad wiary nie zmienia się co kwartał... ;-)

  • 270. Data: 2012-06-14 08:58:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-13, o godz. 15:35:11
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > Tyle, że jak znam Apple, to otwarcie obudowy żeby wyjąć dysk będzie
    > skutkowało utratą gwarancji.

    Czyli chcąc czy nie w razie awarii Apple grzebie po Twoim dysku z
    danymi bo inaczej nie naprawi na gwarancji. Zaprawdę emejzing i PRO
    podejście do bezpieczeństwa...

    Zdrówko