  • 251. Data: 2012-06-13 23:51:02
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 21:34:34 +0200, atm napisał(a):
    > Takich cech oczekuje od przenosnego sprzetu PRO:
    > http://tinyurl.com/cy8s2tu

    Raczej przewoźnego ;) Fajny, ale ja np. w życiu bym czegoś takiego nie kupił
    (nowego MB Pro też - jest zbyt duży). Miły pomysł z łatwo wyjmowalnym
    dyskiem twardym.
    A i tak to jest teoria, a praktykę już przerabiałem na dwóch dellach przy
    których co chwila musiałem korzystać z tej emejzing :> gwarancji NBD. Tej
    firmie już dziękuję.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 252. Data: 2012-06-14 00:04:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 18:15:42 +0200, DoQ napisał(a):
    > Tradycyjne sprowadzenie tematu do absurdu przez fanboja.

    O sobie piszesz? Na argument, że te kilka procent którym przeszkadza że
    poświęcono port ethernet w celu uzyskania zgrabniejszego komputera zawsze
    może użyć przejściówkę - Ty jojczysz że przejściówka brzydko wygląda. Skoro
    tak sobie cenisz umieszczanie niszowych portów w notebookach, to dlaczego
    nie piętnujesz znikających portów RS232 i DSUB w dellach i hp?

    > I tak jedną z lepszych opowiastek były MMSy. Gdy brakowało tej
    > funkcjonalności MMS był przeżytkiem (kto by tego używał??), jednak po
    > ich wprowadzeniu stały się one od razu emejzing czym do dziś chwali się
    > apple.

    Ja tam specjalnie się MMSami nie bawię, ale ich brak bym uznał za
    dyskwalifikację. Iphone obsługuje je już od dobrych paru lat - ale jak widzę
    nadal nie możesz przeboleć tego że kiedyś nie obsługiwał :)
    Ja iphona (starego 3gs, kupionego za oszałamiającą kwotę 1,22zł) wybrałem
    z powodu... wybierania głosowego. Ot, ta funkcja jest dla mnie ważna - w
    przeciwieństwie do wysyłania plików przez BT. Moje prawo mieć takie a nie
    inne wymagania...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 253. Data: 2012-06-14 00:11:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 15:12:34 +0200, Ghost napisał(a):
    > emejzin notebookow

    Raczej notebooków bez emejzin ethernetu.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 254. Data: 2012-06-14 00:14:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 15:15:34 +0200, Ghost napisał(a):
    > Ale co Ty sie tak emejzin denerujesz?

    Zbyt niezręcznie będzie odpowiedzieć, że znowu ze swoim "emejzin"
    wyjeżdżasz? Zacytuj jakąkolwiek wypowiedź gdzie cokolwiek produkcji apple
    określam jako "emejzin"...

    > I jaka jest wysokosc tego pionu, ze ethernet sie nie miesci?

    Pewnie niższa niż port ethernet. Nie chce mi się specjalnie dla Ciebie
    szukać specyfikacji.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 255. Data: 2012-06-14 00:14:12
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 21:15:24 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Jak dotąd jailbreak dla IOS oparty na błędzie w interpretacji PDFów był cały
    > jeden. Pozostałe JB działają dzięki przestawieniu urządzenia w tryb
    > serwisowy.

    ot.. aż ocieka fachową wiedzą

    > Powiedz mi, który producent ustrzegł się takich błędów? Bo na ubuntu to
    > przy co drugim updacie koledzy mnie wzywają bym pomógł im jakoś doprowadzić
    > do jego uruchomienia albo do postawienia grafiki w wyższej rozdzielczości
    > niż 800x600... Microsoft też miał piękną wtopę, i to nawet bez konieczności
    > update'ów :)

    Microsoft i Ubuntu działają na miliardach możliwych kombinacji sprzętowych.
    I działają.
    MacOS działa na starannie wybranej i przetestowanej monokulturze
    sprzętowej, której odmian jest może w porywach kilkadziesiąt. I miewa z tym
    problemy. To jest zasadnicza różnica.

    ojej...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 256. Data: 2012-06-14 00:15:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 21:19:30 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Ma USB, da się obsłużyć bez RS. RS jest pewnie ze względu na zachowanie
    > kompatybilności, łatwość użycia serwera portów RS232 przy większej ilości
    > switchy czy łatwiejszą konfigurację - ale już można obsłużyć nie posiadając
    > tego portu. Kwestia czasu i pewnie i ten RS zniknie.

    Nie, i o tym już pisałem. Ale kto by tam czytał, zwłaszcza jak niezgodne z
    założoną z góry tezą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 257. Data: 2012-06-14 00:16:59
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 21:30:43 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Te zamienniki są cholernie drogie, przy okazji - jak twierdzi producent -
    > szybsze od oryginalnych jabłczanych. Nie wiem czy apple ma jakikolwiek
    > interes w blokowaniu ich sprzedaży...

    Na tyle ma, że dysk w Air to opracowanie Toshiby. Dysk w nowym "Pro" jest
    od początku do końca proprietary Apple (mimo, że wygląda podbnie) i póki co
    nie ma co liczyć na zamienniki

  • 258. Data: 2012-06-14 00:22:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 15:50:44 +0200, BaX napisał(a):
    > Być może jakiś bułkożerca tak, normalnie to jest tak im droższy i bardziej
    > profi sprzęt tym oferuje więcej, a nie mniej. Pozbawianie LANU sprzetu profi
    > jest właśnie 'mniej'.

    Tu oferuje ekran IPS o szalonej jak na notebooka rozdzielczości. Czy ma to
    sens i czy warto tyle za to płacić - ja bym nie zapłacił, ale pewnie będą
    tacy którzy dla tej rozdzielczości się rzucą na MBPro. Ich sprawa, mi to
    powiewa.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 259. Data: 2012-06-14 05:55:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    atm wrote:

    > Zmiesci sie, czesc z klawiatura ma ok 11mm grubosci.
    > Wtyczka ethernetowa 8mm wiec spokojnie zostaja jeszcze 3mm
    > na aluminiowa blache.
    > Idac tym tropem, niedlugo po premierze nastepnego MBpro w ofercie
    > pojawi sie wiatrak podpinany na thunderboldzie do chlodzenia grafiki
    > i cpu bo w srodku zajmowal zbyt duzo miejsca... ;]

    zrezygnują z ekranu... :)

    będzie sie go podpinało do telewizora

  • 260. Data: 2012-06-14 05:56:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>