  • 151. Data: 2012-06-12 22:30:09
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 22:13, ALEX MR pisze:
    > Widać ci co są najkrócej w Anglii, są najbardziej angielscy ;-)

    Ciekawe czy jeździ sabłejem??

    --
    Pozdr.

  • 152. Data: 2012-06-12 22:30:14
    Od: atm <...@v...pl>

    Po prostu liczę na konkretną odpowiedź -
    > dlaczego tak bardzo przeszkadza wam, że gdzieś tam w jakimś sklepie leży
    > laptop wysoką rozdzielczością, bez ethernetu i do tego za drogi.

    No i wlasnie odpowiedziales: "laptop wysoką rozdzielczością, bez
    ethernetu i do tego za drogi" ;]
    Daj spokoj, warto tak sie z tego powodu napinac?
    Produkty Appla od dawna wzbudzaja emocje i jest to jeden z powodow
    dlaczego dobrze sie sprzedaja, bo sama specyfikacja przewaznie dziala na
    niekorzysc.

  • 153. Data: 2012-06-12 22:31:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 22:27, kamil pisze:
    > A z Was pośmiać się już nie można? :-)

    O i tu jest problem Twojego ciasnego rozumku. Co innego krytyka sprzętu,
    czy polityki jakiegoś koncernu co innego ad personam i wyzywanie per
    polaczki.

    --
    Pozdr.

  • 154. Data: 2012-06-12 22:32:09
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Wt 12 06 2012 22:27, kamil pisze:

    > Żeby zobaczyć małpę, trzeba niestety wybrać się do zoo, a nie parku pod
    > domem.

    Jak to dobrze że nie jesteś polaczkiem.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 155. Data: 2012-06-12 22:32:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Żeby zobaczyć małpę, trzeba niestety wybrać się do zoo, a nie parku pod
    > domem.

    A Ty tylko wyjechałeś podjadać im banany?

    --
    Pozdr.

  • 156. Data: 2012-06-12 22:37:35
    Od: atm <...@v...pl>

    > Czekaj, znasz kogoś kto kupił takiego laptopa do domu żeby youtube
    > przeglądać z kanapy, czy po prostu ubzdurałeś sobie filozofię i
    > próbujesz teraz dopasować do niej wyssane z palca fakty? :-)

    Moglbys precyzyjniej? W moim odczuciu PRO zobowiazuje do bezpieczenstwa
    i predkosci. Fakt, ze niektorzy stosuja takie chwyty tylko do poprawy
    sprzedazy.

  • 157. Data: 2012-06-12 22:41:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Fajnie żyją?

    Oczywiscie, mi sie zyje fajnie. Stokroc fajniej niz Tobie na tej emigracji.

    > Dopiero co czytałem, że jakieś przedpotopowe niepozabezpieczane routery
    > macie w każdym bloku, plączesz się w zeznaniach kolego.

    O, miszcz pomidorow kontynóóje.

  • 158. Data: 2012-06-12 22:43:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Odpisz konkretnie - co nie gra?