    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Date: Tue, 19 Jun 2012 13:35:12 +0200

    Dnia 2012-06-19, o godz. 11:40:49
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > A co takiego skomplikowanego jest w konfiguracji takiego np. Drayteka?

    To co w innych - tzeba mieć o tym pewne pojęcie żeby zrobić to
    bezpiecznie. To że coś ma łatwy interfejs nie powoduje że na
    fabrycznych ustawieniach nie będzie to dziura dająca dostęp do sieci.
    Niestety już tyle razy zdarzyło mi ratować potem dane by być na to
    wyczulonym. Jak w każdej dziedzinie - pewna podstawowa wiedza jest
    potrzebna by to zrobić z głową.

    Zdrówko