    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Date: Tue, 12 Jun 2012 10:35:53 +0100

    On 12/06/2012 07:44, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Problem w tym że RS akurat jest nadal bardzo potrzebny inżynierom i
    > technikom którzy używają laptopa nie tylko do Worda, Excella i filmów a
    > do obsługi najróżniejszych urządzeń. Handlowiec czy marketingowiec nie
    > ma o tym zielonego pojęcia. Sterowanie czy programowanie różnych
    > urządzeń tego wymaga. I nie mówię tu o informatyce bo np. w budynku w
    > którym pracuję potrzeba tego do programowania central telefonicznych,
    > rozdzielni elektrycznej czy wind. Automatyka jest w tej chwili obecna w
    > wielu miejscach a RS jako interfejs do niej jest potrzebny.

> [...]

    Widzisz, jako inżynier mogę bez problemu kupić laptopa z RS232 (choćby
    używanego klamota) albo przejściówkę USB-serial, nie miałem do tej pory
    z nimi problemu ani z cisco ani z nortelami. To samo tyczy się
    ethernetu, nikt nie zmusza mnie do kupowania macbooka, żeby kurzył się w
    serwerowni.

    Ale 99.9% użytkowników komputera ostatni kontakt z RS232 miało 20 lat
    temu, kiedy podpinali do niego myszkę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil