  • 31. Data: 2017-02-12 18:27:54
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Mi się raz na pewnie kilkanaście razy nie przedstawili.

    Przy badaniu swieczką?
    To coś pechowy jestes ze tak czesto jestes badany :)
    ---
    Nie, mnie też tak często badają. Ostatnio mniej, ale kiedyś to ... zdarzyło
    się i 12km, 3 kontrole. Ale pisałem już o tym tutaj, powtarzamy się. Nie o
    to w tym momencie chodzi jaka jest statystyka, ale oddaje jak ta kontrola w
    ogóle wyglądała.

    > Bo i to żadna interwencja.

    Tak samo jak przedstawienie sie to zadna wielka sprawa...
    ---
    Otóż to :-)

  • 32. Data: 2017-02-12 18:56:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 18:00, Budzik pisze:

> [...]

    Wróć - chciałem naoisać, że zawsze się przedstawiali. Podwójne
    przeczenie wyciąłem;)

    > Przy badaniu swieczką?
    > To coś pechowy jestes ze tak czesto jestes badany :)

    Ja wiem czy tak bardzo - jak sobie nakupowali tych świeczek, to na
    początku przynajmniej w Warszawie pierdolca dostawiali. Nie było niczym
    nazdwyczajnym wyhaczyć dwie kontrole na miesiąc. Mi się udało dwie w 5
    minut;)

    Shrek

  • 33. Data: 2017-02-12 18:58:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 18:25, re pisze:

    > Mi się raz na pewnie kilkanaście razy nie przedstawili.
    > ---
    > Mógłbyś mi to kiedyś nagrać ?

    Niemógłbym, bo błednie napisałem - przedstawiają się zawsze (z jednym
    wyjątkiem.

    Sorry za wrowadzenie w błąd.

    Shrek

  • 34. Data: 2017-02-12 20:00:05
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    I tak krok po kroku zabierają Nam wolność:
    dmuchać, trzepać bagażnik, zważyć, światła, spaliny, pasy, opony,
    telefon, nie taka elektronika w samochodzie, kwit na OC, kwit na
    przegląd, za szybko, za wolno, gaśnica, tablice brudne ...
    A ciągle głodna biurwa rośnie i wymyśla co rusz nowe kłody.
    A ja mam się uśmiechać i zgadzać na to wszystko ?

  • 35. Data: 2017-02-12 20:31:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > ---
    > Mógłbyś mi to kiedyś nagrać ?

    Niemógłbym, bo błednie napisałem - przedstawiają się zawsze (z jednym

    Przecież to powyżej piszesz, przecinków albo nawiasu co najwyżej brakuje dla
    ułatwienia. Chciałbym usłyszeć jak się przedstawiają bo jak to możliwe, że
    mnie się nigdy nie przedstawiają. Mógłbym sobie to np wgrać do samochodu i
    odtworzyć przy kontroli bo tak to nie mam z czego :-)

  • 36. Data: 2017-02-12 20:34:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Crimi"

[...]
    No właśnie, to nie jest tylko kontrola trzeźwości.

  • 43. Data: 2017-02-12 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Crimi r...@w...pl ...

> [...]
    > A ciągle głodna biurwa rośnie i wymyśla co rusz nowe kłody.
    > A ja mam się uśmiechać i zgadzać na to wszystko ?

    Wydaje sie ze nalezałoby wymagac tego co rozsadne.
    Czyli np. wymog posiadania kwitka od OC mogliby sobie darować skoro dane sa
    w necie.
    Mogliby zmienic sposób rejestracji (osobiste stawiennictwo, odkrecanie
    tablic, wymiana tablic! etc)
    Ale akurat wyłapywanie pijanych? Tyle tylko zeby wyłapywali tych naprawde
    pijanych a nie 0,2...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 37. Data: 2017-02-12 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Żeby być kulturalnym to trzeba chociaż przedstawić się. A tutaj na
    > mnie policjant wręcz napadł. Wydzierał się, wkładał ręce do samochodu,
    > zarzucał mi problemowość, w końcu zszedł na poziom jakiegoś gnojka,
    > który do mnie "per ty" mówi. I to nie jest pierwszy taki przypadek.
    > Opisywałem tutaj inne.

    No to trafiłes na buca i w takiej sytuacji rozumiem twoje zdenerwowanie i
    postawienie się okoniem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 38. Data: 2017-02-12 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Wróć - chciałem naoisać, że zawsze się przedstawiali. Podwójne
    > przeczenie wyciąłem;)

    Tak, zrozumiałem.

> [...]
    > początku przynajmniej w Warszawie pierdolca dostawiali. Nie było niczym
    > nazdwyczajnym wyhaczyć dwie kontrole na miesiąc. Mi się udało dwie w 5

    Jezdze bardzo duzo (do 100kkm rocznie) i 2-3 kontrole rocznie to maks,
    chociaz oczywiście moze sie tak zdarzyc ze bedziesz miał 2 w ciagu paru
    minut, zwłaszcza jak wystawia sie na wylotach z miasta a ty akurat
    przelatujesz przez nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 41. Data: 2017-02-12 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Nie nie nie. To jest problem bo "ja chcę przejechać przez miasto
    > nieniepokojony". Nie jesteśmy w stanie wojennym, by naruszanie praw
    > obywatelskich było dopuszczalne. Gadanie o tym ile % nie ma kompletnie
    > sensu wobec braku podstaw tych kontroli.

    Mam tu bardzo mieszane uczucia.
    Z czesci swoich praw zrezygnowalismy własnie dlatego, zeby ktos nas
    chronił.
    To nie jest przeciez tak ze mozna wszystko i wszedzie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin