  • Data: 2017-02-14 15:55:01
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 15:17:02 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Nie ale co to ma do rzeczy?

    To ma do rzeczy że taki po 2 piwach wg Ciebie "Jak jest po np. 2 piwach i obiedzie to
    będzie jechał najpewniej ostrożniej niż trzeźwy."
    Więc lepiej takie mu dzieciaka powierzyć niż trzeźwemu;)

    > Nie ma czegoś takiego jak prawo do pracy.

    Ale czemu zabraniac pracować pijanym;)

    > Mam wrażenie, że wszystko Ci się miesza.

    Mnie się miesza?
    To Ty uważasz że profilaktyczne kontrole trzeźwości to faszyzm(coś tam było że
    gardzisz tym) a jednocześnie piszesz że pijanemu kierowcy dzieciaka do autobusu nie
    wsadzisz.
    Do tego brak odpowiedzi jak wyeliminować tych pijanych- bo żeby go wyeliminować
    trzeba go zbadać na zawartość alkoholu a badania to ograniczenie wolności, faszyzm,
    lewactwo. Cos tam jeszcze było
    To ty pisałeś że po dwóch piwach to bezpieczniej kierowca jedzie jak trzeźwy
    jednocześnie chwile później napisałeś ze dzieciaka do takiego autobusu byś nie
    wsadził.