  • Data: 2017-02-14 14:48:05
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.02.2017 14:32, Kris wrote:

    > A ja nie życzę sobie żeby pijany mógł prowadzić auto.

    To mu kluczyków nie dawaj.
    A jak zobaczysz kogoś kto wsiada co cudzego to go zatrzymaj, zadzwoń po
    pomoc...

    > Jasne?

    Ja też bym sobie tego nie życzył. Nie wiem w czym problem.

    > Piszesz trochę jak Korwin- dyzo niby prostych, populistyczne ładnie brzmiących
    haseł a konkretnych rozwiązań żadnych

    ?

    > No chyba że uważasz że zaden problem żeby pijanui mogli autami jeżdzić?

    ??

    > Wolę zdrowego dzieciaka w domu niż rentę i odszkodowanie po nim

    Ktoś tu już kiedyś napisał, że to trzeźwi kierowcy robią startystykę
    wypadków.
    Skoro tak to może sprawdzać zawczasu czy aby nie są niedospani albo na
    coś wkurwieni? Cokolwiek!
    No coś musi być powodem przecież.
    Przemyśl to - dla zdrowia Twojego dziecka ;-)

    Jeśli państwo ma być przyjazne dorosłym odpowiedzialnym ludziom, czyli
    traktować ich jak dorosłych a nie jak dzieci, to powinno być to państwo
    represji a nie prewencji.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info