  • 161. Data: 2017-02-15 19:40:20
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-13 o 07:43, Shrek pisze:

    > Puścić - tak jak teraz puszczają 0,1.

    Czyli nie masz nic przeciwko temu, żeby twoja żona wioząc twoje dziecko
    spotkała się ze mną na jednej drodze, jak będę jechał mając 0,19 - ?

  • 162. Data: 2017-02-15 20:10:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Czyli nie masz nic przeciwko temu, żeby twoja żona wioząc twoje
    >dziecko spotkała się ze mną na jednej drodze, jak będę jechał mając
    >0,19 - ?

    A po innych krajach czasem jezdzisz ?
    To przestan, tam sie mozesz spotkac z takim co ma 0.49.

    Ba - alkomatow nie maja, to sie mozesz spotkac z takim co ma 0.6, w
    razie kontroli wielkiej krzywdy mu nie zrobia, to w koncu znikome
    przekroczenie, nie to co u nas za 0.24 ...

    A co najciekawsze - u nich na drogach bezpieczniej.
    Choc to w sumie wcale nie dziwne - przeciez juz ustalilismy, ze
    najwiecej wypadkow powoduja trzezwi :-)

    J.

  • 163. Data: 2017-02-15 20:59:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 19:40, Poldek pisze:

    > Czyli nie masz nic przeciwko temu, żeby twoja żona wioząc twoje dziecko
    > spotkała się ze mną na jednej drodze, jak będę jechał mając 0,19 - ?

    W życiu bym nie wpuścił dziecka do samochodu prowadzonego przez żonę:P
    Przynajmniej na razie. Prawdę mówiąc wolałbym żeby prowadził mój brat
    czy ja z 0,5 promila.

    No więc właśnie - nie masz nic przeciwko, żeby twoja żona z dzieckiem
    spotkała na drodze moją trzeźwą żonę? :P

    PS - ogólnie wolałbym sam jeździć po drodze, a inni żeby od biedy mogli
    przechodzić tylko w wyznaczonych miejscach jak mi ustąpią. Ale ponieważ
    się tak nie da, to liczę się z tym, ze są tam inni urzytkownicy. mniej
    lub bardziej niebezpieczni. Akurat ci z 0,19 u mnie w rankingu
    najbardziej niebezpiecznych stoją nisko - więc nie - nie maiałbym nic
    _szczególnie_ przeciwko, żeby moja żona spotkała cię na drodze jak masz
    0,19. A co dostajesz małpiego rozumu po jednym piwie?

    Shrek

  • 164. Data: 2017-02-20 23:45:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-15 o 20:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > A po innych krajach czasem jezdzisz ?

    Raz na ruski rok.
    Po Polsce jeżdżę 300 dni w roku.

    > To przestan, tam sie mozesz spotkac z takim co ma 0.49.

    W innych krajach nie mam wpływu na to, jakie sobie przepisy ustanawiają.
    Ich cyrk, ich małpy. Jestem w gościach i muszę się dostosować, albo nie
    muszę ich wcale odwiedzać.
    W Polsce jestem u siebie i mogę zagłosować na takich, którzy są za
    piciem i jeżdżeniem, albo przeciw.

    > Ba - alkomatow nie maja,

    Jasne, istne Eldorado.

    > to sie mozesz spotkac z takim co ma 0.6, w
    > razie kontroli wielkiej krzywdy mu nie zrobia, to w koncu znikome
    > przekroczenie, nie to co u nas za 0.24 ...

    Nie zrobią krzywdy najebanemu. Przecież swój chłop.

    > A co najciekawsze - u nich na drogach bezpieczniej.

    I wszystko jasne.
    Ja też po dobrej wódzie, lepszy jestem w dżudzie.

  • 165. Data: 2017-02-21 01:12:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2017 23:45:19 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > muszę ich wcale odwiedzać.
    > W Polsce jestem u siebie i mogę zagłosować na takich, którzy są za

    Mozesz, ale warto wiedziec co znaczy 0.2 promila i kto ci taka glupote
    wmowil.

    > Jasne, istne Eldorado.

    Kierowcy nie maja. Policja ma (albo i nie)

    > Nie zrobią krzywdy najebanemu. Przecież swój chłop.

    A tam od razu najebanemu. Tylko ciut wiecej niz limit pozwala.

    > I wszystko jasne.
    > Ja też po dobrej wódzie, lepszy jestem w dżudzie.

    No ba - znakominta wiekszosc wypadkow powoduja trzezwi :-)

    J.

  • 166. Data: 2017-02-21 08:03:00
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    > Mozesz, ale warto wiedziec co znaczy 0.2 promila i kto ci taka glupote
    > wmowil.
    >
    > J.

    Spróbuj, zaproponuj PiSlamistom, może obecna głupawa zmiana
    uchwali limit 0,5.
    Jak dotąd to głupawa zmiana nie mówi, że 0,2 to głupota.

  • 167. Data: 2017-02-21 09:11:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2017 o 23:45, Poldek pisze:

    > I wszystko jasne.
    > Ja też po dobrej wódzie, lepszy jestem w dżudzie.

    No widzisz - nie mierz innych swoją miarką. Znakomitej większości ludzi
    po jednym piwie (bo o tym mówimy) nie odpierdala i agresor się nie włącza.

    Jak ci po jednym browarku palma odbija, to lepiej nie pij - już nawet
    nie chodzi o jeźdzenie, ale znajdzie się jeszcze lepszy w "dżudzie" i
    będziesz potem marudził, że wpierdol dostaleś;)

    Shrek

  • 168. Data: 2017-02-21 10:13:06
    Temat: Re: Przesiewowa dla wszystkich.
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    > No widzisz - nie mierz innych swoją miarką. Znakomitej większości ludzi po
    > jednym piwie (bo o tym mówimy) nie odpierdala i agresor się nie włącza.
    >
    > Shrek

    Z tego co napisałeś wynika, że tej znakomitej mniejszości to odpierdala
    i włącza się agresor.

    Znakomita większość ludzi wie kiedy włączać światła samochodu,
    a jednak jest obowiązek jazdy na światłach dla wszystkich.

  • 169. Data: 2017-02-21 10:21:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2017 o 10:13, Gregtek pisze:

    > Z tego co napisałeś wynika, że tej znakomitej mniejszości to odpierdala
    > i włącza się agresor.

    No właśnie jakoś tak. Nie znam osobiście nikogo, komu by się agresor
    włączał od jednego piwa. Ale skoro ty robisz się lepszy w judzie, to
    lepiej rzeczywiście nie pij, bo się kiedyś doigrasz:P

    > Znakomita większość ludzi wie kiedy włączać światła samochodu,
    > a jednak jest obowiązek jazdy na światłach dla wszystkich.

    No i różni ludzie mają na ten temat różne zdanie. Prawdę mówiąc też mam
    mocno mieszane. Ale przede wszystkim jest zasadnicza różnica - niemanie
    świateł nie czyni z ciebie przestępcy, za niemanie świateł nie ma
    regresu z OC i nie grozi utratą prawka. Za niemanie świateł jest z tego
    co pamiętam 50PLN i 2 punkty. Nie rób pewexu.

    Shrek

  • 170. Data: 2017-02-21 10:27:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-21 o 10:21, Shrek pisze:

    > No właśnie jakoś tak. Nie znam osobiście nikogo, komu by się agresor

    Nie znasz? A dlaczego mała liczba twoich znajomych miałaby być
    argumentem w dyskusji?

    > włączał od jednego piwa. Ale skoro ty robisz się lepszy w judzie, to
    > lepiej rzeczywiście nie pij, bo się kiedyś doigrasz:P

    Czy z faktu, że nie znasz nikogo, kto mógłby zabić człowieka, ma
    wynikać, że nie jesteś za karaniem morderstw?

    --
    Liwiusz