  • Data: 2010-09-13 08:34:20
    Temat: Re: Przesiadka z szosy na enduro - jakie moto kupić
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-12 17:36:55 +0200, rafał <r...@g...com> said:

    > Co do mnie: Chciałbym szaleć po błocie, hopki, żwirownie, przeprawy,
    > tory i inne hardkory, ale najpierw to trzeba się nauczyć... no i
    > trzeba jakoś w te miejsca dojechać, a nie uśmiecha mi się dymać z
    > przyczepką (której nie posiadam). Ot co.

    Dostałeś już odpowiedź.

    > DR 350 niezbyt mocne, brzydkie, stare i drogie (choć nie neguję
    > właściwości terenowych).

    W budżecie 5-7k ciężko znaleć coś lepszego. WRki czy DRZ-ty za takie
    pieniądze, jeśli już uda się znaleźć, to będą zajeżdżone trupy. Dołóż
    do 9-10k i za tyle da się znaleźć coś sensownego ze sprzętów bardziej
    współczesnych.

    > Chyba zaatakuje na jakieś forum
    > motocrossowe, tylko tam zapewne będą mnie namawiać na 125 w 2t ;)

    Co nie jest złym pomysłem, pomijając upierdliwość związaną z remontami.

    de Fresz