    From: Meloman <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przerwana taśma
    Date: Wed, 06 Jul 2011 11:24:03 +0200

    W dniu 2011-06-29 21:44, Artur Stachura pisze:
    > Ścieżki w tasiemce wyglądają na miedziane. Można by odizolować urwane
    > końce i delikatnie, z wyczuciem lutować, a potem usztywnić na linii
    > łączenia. Powinno wystarczyć, o ile ta taśma w kamerze pozostaje
    > nieruchoma.

    Dziękuję za podpowiedzi.

    Na tym się właśnie skończyło. Najpierw usztywnienie (oba końce taśmy
    przyklejone Kropelką do małego kawałka wytrawionego laminatu), skrobanie
    skalpelem (emalia z taśmy bardzo łatwo zeszła), a potem lutowanie
    drucików pochodzących z plecionki z jakiegoś kabla. Przejścia DC są
    zachowane, zwarć brak. Pytanie tylko, jak długo to wytrzyma.

    http://www.ire.pw.edu.pl/~pkorpas/files/tasma2.jpg

    Przyczyną awarii był wypadek samochodowy... Oprócz tej taśmy trochę
    innych rzeczy też było do połatania, a czy kamera ruszy i będzie się
    nadawała do użytku to się okaże. W każdym razie resztą to już nie ja się
    zajmuję.

    --
    ------.