  • Data: 2012-05-18 19:58:08
    Temat: Re: Przerobka TBR'a na naked'a
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-18 19:20, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:jp4i0h$1t7$1@inews.gazeta.pl...

    > LOL
    >
    > Uważasz, że TDM jest _ładna_?
    > Możesz powiedzieć, że jest motocyklem Twoich marzeń, motocyklem
    > uniwersalnym i w teren i w miasto, motocyklem takim czy śmiakim.

    Nie, ja tego nie powiedzialem ......

    > Ale nie rozśmieszaj mnie mówiąc, że ładny. (:

    Czytaj dalej.....

    > Gdybyś chciał moto z (prawie) tym samym piecem, ale wyglądające jako-tako:
    > http://otomoto.pl/yamaha-trx-850-M3175005.html
    >
    > No nie mogiem, TDM ładna, hehehe.
    > Tak jak powiedziano - możesz się gapić w ten "tygrysowaty"
    > czerwono-niebieski egzemplarz jako wzór, ale byś musiał kilkukrotność
    > ceny zakupu dać za te przeróbki.
    > A wizualne tuningowanie pierwszego motocykla to ma sens ekonomiczny jak
    > wrzucanie pieniążków do fontanny. Może wrócą...

    Masz racje co do tuningu pierwszego moto - zakladam, ze na pewno go wywroce.

    Ale ....

    Napisalem, ze chce tdm'a przerobic na naked'a - tutaj uwazam, ze mozna
    to zrobic:
    - tanio (1)
    - z gustem (2)
    - niewielkim nakladem pracy (3)

    1 - wywalamy przednie owiewki - jedyny "problem" to "spod" zegarow -
    ktory trzeba "stworzyc" i boczne owiewki w okolicach ramy i kierownicy -
    bo tam sa ukryte druty i pasowaloby je przykryc - calosc mysle, ze
    zmiesci sie spokojnie w paru setkach

    2 - jak wyzej - czarny mat/polysk na zbiorniku, zadupku - reszta firmowo
    srebrna - farba paredziesiat zlociszy, przygotowanie do malowania
    samodzielne - szpachla tam gdzie trzeba, matowanie, odtluszczanie,
    podklad i 2 malowania.

    3 - j/w ;)

    Ale moge sie mylic i moje zalozenia wezma w d...

    Moje zalozenie jest takie, by w ciagu sezonu na spokojnie sobie wszystko
    przygotowac (np kupic 2 zadupek i jak bedzie tanio opcja bak), a jak sie
    zezon skonczy i bedzie podrapany moj moto - zabrac sie za robote, by na
    nowy sezon bylo gotowe.
    No i offkors jako tako nauczyc sie jezdzic. Zaczalem dzisiaj 4h po
    osemkach :D

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski