eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeróbka H4 na H4 bixenon:)Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Date: Thu, 20 Oct 2011 13:01:04 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 53
    Message-ID: <j7ov1i$ac8$1@news.onet.pl>
    References: <j7nnqr$5kt$1@inews.gazeta.pl> <j7oogj$b52$1@news.onet.pl>
    <j7op7d$hdh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aacm82.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1319108467 10632 83.4.64.82 (20 Oct 2011 11:01:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2011 11:01:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j7op7d$hdh$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407939
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dymiaca cewka to albo blad wykonania, albo ona byla na 6V a
    > podlaczyles pod 12.

    >Własnie nie wiem i nie czytalem podobnych testów. W zestawach
    >chińskich jest moduł do sterowania cewką, ja go ominąłem i
    >podłączałem +12V. Na myśli mi przychodzi jedna kwestia - moze
    >sterujący element daje np +12V na sekunde a potem zmniejsza
    >napięcie/prąd. Może moja cewka przez to się grzała i dymiła

    A to owszem dosc typowe - jedna cewka mocna, i wylaczana po
    przestawieniu.
    Podtrzymujaca znacznie slabsza.
    Winny bylby wylacznik ... a moze ten kapturek na ktory nie bylo
    miejsca ? Zablokowal ruch o brakujacy milimetr i sie nie wylaczylo.

    Aha - dymilo ci z cewki ? Moze po prostu po przestawieniu palnil
    podrzewal jakis kawalek plastiku, ktorego nie powinien ?

    > W sumie ciekawe, bo jesli nie zrobili jakiegos grubego bledu z
    > pozycja zarnika to chyba powinno byc dobrze.

    w światłach mijania H4 istotne jest położenie ogniska i dokładność
    daszka

    >> Czyzby istotne bylo polozenie przeslony ? Oryginalna jest jednak
    >> blisko wlokna.
    >Położenie przesłony było istotne i sposób w jaki osłaniała światło.
    >Osłaniała nie w pełni i światło "wybijało" przez szczelinę

    Tym niemniej zakladam ze jakos sie postarali dobrze odzwierciedlic H4.

    >> Co do dlugich to zauwaz ze w H4 wlokno jest w calkiem innym
    >> miejscu.
    >i w bixenonie również - cewka porusza szklaną bańką a nie przesłoną.
    >Przesłona stoi w miejscu

    Moze troche przeszkadzac, no ale wiekszosc swiatla wyjdzie.

    Zaraz .. wlokno dlugich nie jest w H4 zgiete w U ?

    >Robiłem jeszcze test przy całkowitym demontazu tego daszka - był goły
    >palnik który wyłącznie zmieniał ognisko w wyniku poruszania cewką.
    >Okazało się, że plus minus funkcja mijania-drogowe działa. Tylko na
    >mijania było ciut więcej oślepiania niż z daszkiem. Jako że nie
    >jestem zwolennikiem barbarzyńśtwa, darowałem sobie takie rozwiązanie.

    No coz, oryginalne H4 maja troche lakieru na bance i jakos wystarcza.
    Inne samochody maja z kolei jakies bardzo fikusne kapturki.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: