  • 11. Data: 2013-04-12 08:21:56
    Temat: Re: Przepisanie na siebie umowy w celu przej?cia do innego operatora.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ertcm8150geels4kpq0ha5o9ep90vfolue@4ax.com...

> [...]
    > ktory czasami innym pomaga.
    >
    > a UPC jest pazerna i chce robic z ludzi pacanow. Nie ma oferty
    > przystajacej do rzeczywistosci. Dotyczy to telefonu i tv.
    >
    > A propos tv (cyfrowej) to nie ma oferty na cyfrowa telewizje za mniej
    > niz 74 (chyba) zl. Mnie nie interesuje 113 programow...ja chce miec 10
    > podstawowych ale w wersji cyfrowej za 20 zl/miesiac i z mozliwoscia
    > nagrywania kilku seriali za kolejne 5zl/miesiac. Nie ma takiej
    > oferty.....i ludzie im uciekna do tv naziemnej cyfrowej.
    >
    > ---
    > Jakbys mial pytania, problemy to pisz na priv

    Cały problem w tym że do tego potrzeba dodatkowego urządzenia które też
    kosztuje. Nie mam gwarancji że będzie współpracowało z modemem kablowym.
    Jeszcze dochodzi do tego Prepaid. Nie za bardzo mi się chce bawić jakieś
    kody zdrapki itd. Dlatego też nie stosuję kart np. "Telegrosik" tylko
    dzwonię przez numer dostępowy za granicę. Dlatego też muszę jeszcze dobrze
    zastanowić nad tym wszystkim.

    46,23 Tyle płacę w pakiecie za telewizję cyfrową i analogową w tym 28 HD i
    nagrywarka w UPC (Max Extra HD). W sumie 151 kanałów.

    Cały pakiet za 105 PLN tylko dlatego że przeszedłem z Aster. Przedtem w
    Aster płaciłem 118 PLN.

    Z tym nagrywaniem to różnie bywa. Gdy nam facet podłączał sprzęt to mówił że
    tam jakieś prawa autorskie zabraniają nagrywać na zewnętrzne urządzenia niż
    na ich nagrywarkę. Podłączył to po swojemu jednak ja potem to zmieniłem bo
    zainstalował w sumie 3 kable antenowe. Dlatego nie było problemu. U mnie
    wszystko idzie przez nagrywarkę HDD-DVD bo tak jest wygodnie przechodzić z
    jednego urządzenia do drugiego.

    Jednak gdy chciałem cos nagrać z nagrywarki UPC to wyskoczył mi komunikat w
    mojej nagrywarce HDD-DVD że nagrywanie zabronione. Po jakimś czasie nie było
    problemu z nagrywaniem. Albo usunęli blokadę albo dotyczyła ona konkretnego
    programu.

  • 12. Data: 2013-04-13 14:12:32
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 12 Apr 2013 08:21:56 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >kody zdrapki itd. Dlatego też nie stosuję kart np. "Telegrosik" tylko
    >dzwonię przez numer dostępowy za granicę. Dlatego też muszę jeszcze dobrze

    bedzie dzialac bez problemu!!!! Jak masz po rodzinie internet, to oni
    tez moga dzwonic z voip (wtedy wogole takie polaczenia sa free - w
    ramach jednego operatora).

    za 50-150 zl kupisz bramke voip na allegro, a prepaid to nie kody
    zdrapki tylko rodzaj uslugi polegajacy na tym, ze musisz wczesniej
    zasilic konto - w tym przypadku robisz przelew bankowy na konto firmy.
    Na biezaco via www sprawdzasz stan konta (srodkow) i wydzownione
    rozmowy - biling.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2013-11-02 10:39:44
    Temat: Re: Przepisanie na siebie umowy w celu przejscia do innego operatora.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To dla prywatnych (i rzeczywiście nie opłaca się, bo nie ma w pełni sekundowego
    rozliczania).
    Dla firm 0,11 zł/min OIDP i na dodatek abo (bez żadnych minut) 20 zł + vat z
    naliczaniem sekundowym.
    (*) W naszym kraju na szczęście wiekszość obywateli ma Regon na takie przypadki ;-)
    UPC ma też pewną zaletę: dobrze tzn. szybko chodzą faksy (jeśli ktoś potrzebuje),
    chociaż to voip, a faksy obsługuje tylko
    "analogowo" ("głosowo").
    Wadą upc jest stałe zużycie prądu przez modem kablowy (grzeje się jak cholera,
    wielkie brzydkie pudło + wielki zasilacz), dokłada
    ok. 10 zł/mies. prądu do rachunku za abo :-((
    Zaleta, że modem zupełnie przy okazji można wykorzystać jako najzwyklejszy switch ;-)

    -----