  • Data: 2021-08-11 10:43:07
    Temat: Re: Przepadek samochodu.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11 Aug 2021 05:35:45 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Uściślając, pisałem że wolałbym, żeby państwo mnie przed nikim
    > (niczym?) nie chroniło, nie dbało o mnie, żeby mi się jakaś
    > krzywda nie stała.
    Ciekawe. Jak ktoś cię napadnie to go zastrzelisz? A co jak będzie
    szybszy? Takiego podejścia ludzkość próbowała wiele razy, ostatni raz na
    tzw. Dzikim Zachodzie.
    Tyle że właściwie to i tak już nie żyłbyś, bo państwo by nie wymusiło na
    twoich rodzicach szczepień obowiązkowych, by cię chronić. I zdechłbyś za
    młodu na koklusz lub nieco później na gruźlicę.

    > Natomiast czy PoRD jako takie powinno istnieć to kwestia do rozważenia,
    > osobiście uważam, że tak, ale są i głosy przeciwne.
    A tu pełna zgoda. Uważam że PoRD nadaje się w pełni do napisania od
    nowa. Przy czym pisząc nie wolno by było przekroczyć 1/10 poprzedniej
    objętości.

    --
    Jacek
    -I hate haters-