  • 1. Data: 2013-05-08 16:05:05
    Temat: Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Jakiś czas temu zarejestrowałem w salonie Play numer prepaid z oferty
    Play Online na Kartę. Jako, że nie da się zmienić tej oferty na karcie
    na inną (np. dawny Fresh, czy też Rok ważności konta) to chciałbym
    wyemigrować z numerem do innej sieci.

    Przerabiał może ktoś z Was przenoszenie numeru prepaid na inny prepaid?
    Jak długo to trwa? I czy wystarczy, że karta będzie aktywna na
    odbieranie rozmów, czy też na wykonywanie połączeń? Niedawno bowiem
    musiałem doładować konto, żeby numer był znów aktywny.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2013-05-08 16:26:55
    Temat: Re: Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 08 May 2013 16:05:05 +0200, Krystek napisał(a):

> [...]
    > odbieranie rozmów, czy też na wykonywanie połączeń? Niedawno bowiem
    > musiałem doładować konto, żeby numer był znów aktywny.

    Play -> Orange 1 dzień roboczy
    Orange -> Play 1 dzień roboczy.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 3. Data: 2013-05-08 17:40:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-05-08 16:26, ALEX Alpha MR pisze:
    > Dnia Wed, 08 May 2013 16:05:05 +0200, Krystek napisał(a):

    [...]

    > Play -> Orange 1 dzień roboczy
    > Orange -> Play 1 dzień roboczy.

    Dzięki za info. Jutro spróbuję się z tym zmierzyć :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-05-08 17:58:09
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    > Play -> Orange 1 dzień roboczy
    > Orange -> Play 1 dzień roboczy.

    Pod warunkiem, że poda się identyczne dane jak w bazie operatora.
    Przenosząc nr z mbank mobile do virgin musiałem poczekać ponad tydzień i
    2 przesyłki z virgina - w mbanku mimo że wystawiali fv za tel na firmę,
    w bazie byłem jako prywatna osoba...

  • 5. Data: 2013-05-08 18:25:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-05-08 17:58, gawfron pisze:

> [...]

    > Przenosząc nr z mbank mobile do virgin musiałem poczekać ponad tydzień i
    > 2 przesyłki z virgina - w mbanku mimo że wystawiali fv za tel na firmę,

    Mam przed sobą ten cały świstek rejestracji numeru w salonie ze
    wszystkimi danymi, pieczątkami i podpisami.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2013-05-08 18:33:19
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-05-08, o godz. 18:25:10
    Krystek <s...@k...art.pl> napisał(a):

    > Mam przed sobą ten cały świstek rejestracji numeru w salonie ze
    > wszystkimi danymi, pieczątkami i podpisami.

    Nie ma to żadnego wpływu - będzie jak się trafi. Mimo że teoretycznie
    jest 1 dzień roboczy to praktycznie bywa różnie. Przy przenoszeniu
    Orange-Play 3 tygodnie temu trzech numerów trwało to dłużej. Zgłoszenie
    w sobotę rano. Informacja przy zlecaniu że migracja ma być z
    poniedziałku na wtorek. Faktycznie nastąpiła z wtorku na środę. Przy
    czym jeden z numerów pozostał głuchy a karta była dostępna w Play pod
    całkiem innym numerem. Naprawa tego zajęła jeszcze dobę.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2013-05-08 18:55:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > czym jeden z numerów pozostał głuchy a karta była dostępna w Play pod
    > całkiem innym numerem. Naprawa tego zajęła jeszcze dobę.

    A obojętnie czy konto karty doładowane, czy też wystarczy, że może
    odbierać połączenia? Zastanawiam się na co (i gdzie) mogę wydać 5 złz
    doładowania, żeby nie przepadły ;)

    K.

    PS: Właśnie widzę, że Virgin Mobile ma ciekawą ofertę. Coś jak nju
    mobile, ale po doładowaniu ważność konta wynosi rok -
    <http://virginmobile.pl/chce_przejsc_do_virgin_mobil
    e/oferta/cennik/>
    Tyle, że jak głosi informacja to ejst promocja do 31 grudnia 2013 a
    potem nie wiadomo...

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2013-05-08 19:09:07
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-08 16:05, Krystek pisze:

    To tak jak z seksem - z każdą inaczej ;P

  • 9. Data: 2013-05-09 10:14:49
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-05-08, o godz. 18:55:13
    Krystek <s...@k...art.pl> napisał(a):

    > A obojętnie czy konto karty doładowane, czy też wystarczy, że może
    > odbierać połączenia? Zastanawiam się na co (i gdzie) mogę wydać 5 złz
    > doładowania, żeby nie przepadły ;)

    Nie miało znaczenia. 2 konta były doładowane, jedno nie. Najdłużej
    przenoszono jedno z kont doładowanych.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2013-05-09 10:51:34
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    z niemieckiego rynku komorkowego

    mam kolege, co mial prepaida zarejestrowanego u jakiego wirtualnego
    operatora ca 10 lat. Ale sie tak stalo, ze op oglosil upadlosc. O
    problemach cos tam slyszal, ale nie mial czasu....a potem jak juz mial
    czas, to zaczal przenosic...ale nie zdarzyl i op. oglosil upadlosc.

    No i teraz jest ciekawie. Numer na chwile obecna mu przepadl, bo opa
    nie ma (nie obsluguje), inny op nie jest wstanie zabrac numeru do
    swojej sieci (bo upadly). Nie wiem, jak tam dalej sprawy, ale to juz
    trwa jakis czas miesiace. Dopytam znowu kolegi, co sie z tym dzieje.

    Moze wy cos wiecie jak to na tym niemieckim rynku jest?

    --
    pytanie: a jak to w Polsce by bylo, jak np. HaloTuBiedronka oglosila
    upadlosc i nie zdazyloby sie przeniesc numeru do innego.? Z drugiej

    Czy np. regulator rynku w Polsce moze zadzialac w takiej sprawie, aby
    zabrac numer nieistniejacego opa (konkretny klient z konkretnym
    numerem) i nakazac wpisac do bazy numerow przeniesionych (bo takie cos
    jest) i dac go innemu nowemu opowi...aby abonent mogl korzystac ze
    swojego numeru?

    --
    ThinkXtra