  • Data: 2013-05-09 11:23:50
    Temat: Re: Przenoszenie numeru - jak d?ugo trwa?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >z niemieckiego rynku komorkowego
    >mam kolege, co mial prepaida zarejestrowanego u jakiego wirtualnego
    >operatora ca 10 lat. Ale sie tak stalo, ze op oglosil upadlosc. O
    >problemach cos tam slyszal, ale nie mial czasu....a potem jak juz
    >mial
    >czas, to zaczal przenosic...ale nie zdarzyl i op. oglosil upadlosc.

    >pytanie: a jak to w Polsce by bylo, jak np. HaloTuBiedronka oglosila
    >upadlosc i nie zdazyloby sie przeniesc numeru do innego.?

    >Czy np. regulator rynku w Polsce moze zadzialac w takiej sprawie, aby
> [...]

    Technicznych problemow nie widze, nawet nie wiem czy musialby w
    jakikolwiek sposob "zabierac".

    Formalnie ... to nie jest tak ze firma oglasza upadlosc i sie zaraz
    zamyka.
    Oglasza i dostaje syndyka, ktory ja moze 10 lat zamykac.
    Syndyk owszem, zacznie od wywalenia wiekszosci pracownikow, moze od
    sprzedazy/zamkniecia sprzetu, co dalej moze spowodowac trudnosci
    techniczne przy przenosinach.
    "mamy wszystko zautomatyzowane, a pana stary operator nie potwierdza
    danych".

    Tu zapewne byla sytuacja jeszcze inna - operator wypowiedzial umowy, z
    jakims terminem, miesiac czy dwa dzialal ... a potem wszystko
    wylaczyl.
    I tak w zasadzie trudno powiedziec do kogo nalezy numer ..

    J.