  • Data: 2009-11-06 15:47:18
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Play Fresh a promocja 2xstarter
    Od: Irk <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 20:06, Irk <j...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Czy ktoś się orientuje czy z promocji 2x wiecej na
    starterze:http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/pro
    mocje/2x-wiecej-na-starterz...
    > mozna skorzystać też przy przeniesieniu numeru do Play Fresh ?

    Odpowiem sobie sam (może potomnym się przyda) bo to samo zapytałem w
    BOA
    i dostałem dopowiedź:
    "informujemy, że promocja "2x więcej na starterze" nie łączy się z
    ofertą za Przeniesienie numeru."

    Trochę mnie to dziwi bo w regulaminie jednej i drugiej promocji jest
    napisane:
    "Niniejsza Oferta Promocyjna nie wyklucza się z innymi Ofertami
    Promocyjnymi w Ofercie Play Fresh, chyba
    że inne Oferty Promocyjne stanowią inaczej."