  • 21. Data: 2009-10-21 18:53:54
    Temat: Re: Przeniesienie numeru - a jak jest na prawdę
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    coolina pisze:

    > Ustawa w ww pkt mówi : zero.

    Bez urazy ale czy Ty potrafisz czytać akty prawne?
    Ustawa mówi wyraźnie.
    Przeniesienie numeru następuje bez zachowania okresu wypowiedzenia ale w
    ramach rekompensaty trzeba obecnemu operatorowi zapłacić kwotę w
    wysokości nie przekraczającej jednej opłaty abonamentowej.

    Potraktuj to jako bezpłatną poradę prawną. Jeśli masz wątpliwości wyłóż
    ze 100zł i idź do prawnika.

    Jeśli nie masz pojęcia o czym piszesz, a tylko wydaje Ci się, że wiesz
    to powstrzymaj się bo ludzi w błąd wprowadzasz.

    Jeśli jeszcze masz wątpliwości, a żal Ci 100zł to przeszukaj archiwum
    grupy pl.soc.prawo
    Tam ten temat rozpracowano bardzo dokładnie.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 22. Data: 2009-10-21 20:40:43
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > przepraszam za banalne pytania, ale chcialbym uzyskac na nie odpowiedz.

    Nie ma zaco. Przede wszystkim uwazaj na domoroslych "doradców" którzy tutaj
    dzialaja.

    Dokladnie masz opisane przez Sethai na naszym forum tutaj:

    http://www.blackberryforum.pl/showthread.php?p=48696

    jk

  • 23. Data: 2009-10-21 20:45:34
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Bez urazy ale czy Ty potrafisz czytać akty prawne?

    nauczyli mnie na studiach prawniczych, a pozatym logiki.

    Odpowiadając na twoje pytanie:

    >Pokaż mi w ustawie zapis mówiący ile trwa okres wypowiedzenia to przyznam
    >Ci rację

    mówię: nie obchodzi mnie bo morze mówić cokolwiek, a ja wybieram
    wypowiedzenie bez zachowania tego terminu, za co zapłacę najwyżej 1
    abonament

    dla mnie EOT

    jk

  • 24. Data: 2009-10-21 20:46:59
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    coolina pisze:

    > Nie ma zaco. Przede wszystkim uwazaj na domoroslych "doradców" którzy tutaj
    > dzialaja.

    Czyżby się to mnie tyczyło?

    > Dokladnie masz opisane przez Sethai na naszym forum tutaj:

    > http://www.blackberryforum.pl/showthread.php?p=48696

    Nareszcie :)
    Wyraźnie przecież napisał:
    "Opłata ta zgodnie z prawem nie może być wyższa niż 1 abonament (który
    płacisz w momencie odejścia) - czytaj: operator naliczy Ci jeden
    dodatkowy abonament."

  • 25. Data: 2009-10-21 20:47:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 22:45:34 +0200, coolina napisał(a):

    > nauczyli mnie na studiach prawniczych, a pozatym logiki.
    >
    > mówię: nie obchodzi mnie bo morze mówić cokolwiek

    To teraz studia prawnicze może robić osoba nie znająca dosyć elementarnej
    ortografii na poziomie podstawówki? No cóż..
    Legendy o niektórych trollach jak widać są prawdziwe

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2009-10-21 20:49:04
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    coolina pisze:

    > nauczyli mnie na studiach prawniczych, a pozatym logiki.

    nie przyznawał bym się na twoim miejscu

> [...]

    > mówię: nie obchodzi mnie bo morze mówić cokolwiek, a ja wybieram
    > wypowiedzenie bez zachowania tego terminu, za co zapłacę najwyżej 1

    Dla mnie nie bo wprowadzasz ludzi w błąd. Powołujesz się po za tym na
    inne źródło, które potwierdza moje słowa.

    Zdecyduj się.

  • 27. Data: 2009-10-22 09:25:18
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 22:40:43 +0200, coolina napisał(a):

    > Nie ma zaco. Przede wszystkim uwazaj na domoroslych "doradców" którzy tutaj
    > dzialaja.

    A są tu inni? Chcesz zawodowców - wynajmij firmę consultingową o_O

    Ludzie poświęcają czas na dyskusję, a tak się ich tu nazywa.

    > Dokladnie masz opisane przez Sethai na naszym forum tutaj:
    >
    > http://www.blackberyforum.pl/showthread.php?p=48696

    Lepszy najbajdziej domorosły "doradca" niż spamer.

  • 28. Data: 2009-10-22 14:46:21
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Lepszy najbajdziej domorosły "doradca" niż spamer.

    oho kolejne dziecko noestrady,

    Są też profesjonaliści, ja jako prawnik chentnie poświencam się dodtakowo
    pro bono (to z łąciny)

    jka

  • 29. Data: 2009-10-22 19:16:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.10.09 22:47, Waldek Godel pisze:

    > To teraz studia prawnicze może robić osoba nie znająca dosyć elementarnej
    > ortografii na poziomie podstawówki? No cóż..

    Teraz wystarczy od lekarza taki papierek, co na nim jest magiczne słowo
    "dysleksja". On otwiera wszystkie drzwi (nawet wydziału prawa) takim osobom.

    --
    Pete

  • 30. Data: 2009-10-22 20:14:24
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Pete pisze:

    > Teraz wystarczy od lekarza taki papierek, co na nim jest magiczne słowo
    > "dysleksja". On otwiera wszystkie drzwi (nawet wydziału prawa) takim
    > osobom.

    To akurat szczegół. Gorzej jak trafisz na takiego papugę i będziesz miał
    nadzieję, że może Ci pomóc, a do tego jeszcze musisz mu zapłacić.