  • Data: 2009-10-21 12:04:19
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flo <f...@N...gazeta.pl> writes:

    > Nie tylko Plus lecz wszyscy operatorzy bo zgodnie z regulaminami okres
    > wypowiedzenia musi zawierać jeden pełen okres rozliczeniowy (liczony
    > okrasami billingowymi).
    > Czyli wypowiedzenie trwa do końca bieżącego okresu rozliczeniowego +
    > cały kolejny.

    Nie, nie wszyscy. I nie chodzi tu o zamiane terminu na pozniejszy,
    tylko na wczesniejszy.

    Powiedzmy mam umowe z cyrografem do 31 marca i chce uniknac placenia
    abonamentu za kwiecien, zatem chce rozwiazac umowe dokladnie 31 marca.

    U innych jest latwo - wysylam (np. 15 lutego) pismo "z dniem 31
    marca wypowiadam umowe" i reszta mnie nie obchodzi.

    U Plusa nie jest tak dobrze, bo pismo do nich przyjdzie np. 25 lutego,
    oni sobie OD TEJ DATY odlicza 30 dni, wylacza telefon 28 marca i
    nalicza kare umowna za przedwczesne zerwanie umowy.

    MJ