  • 1. Data: 2012-06-14 21:44:25
    Temat: Przeniesienie danych Nokia -> Samsung
    Od: solar <s...@o...pl>

    Witam
    Mam zamiar zmienić Nokię 3110c na Samsunga Solid B2710.
    O ile się orientuję, jeśli przerzucę wszystkie kontakty na kartę, to
    część informacji zostanie skasowana. Czy istnieje jakaś możliwość
    przeniesienia kompletnych teledanych z jednego aparatu na drugi?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie

  • 2. Data: 2012-06-14 22:29:24
    Temat: Re: Przeniesienie danych Nokia -> Samsung
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-14 21:44, solar pisze:
> [...]
    > część informacji zostanie skasowana. Czy istnieje jakaś możliwość
    > przeniesienia kompletnych teledanych z jednego aparatu na drugi?

    Przez program do nokii wyeksportować do np csv czy innego formatu, który
    pozwoli zaimportować program do samsunga, ale na 99% i tak będziesz
    musiał poprawiać tabelki - co gdzie jest.

  • 3. Data: 2012-06-15 00:19:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "solar" napisał:

> [...]
    > informacji zostanie skasowana. Czy istnieje jakaś możliwość przeniesienia
    > kompletnych teledanych z jednego aparatu na drugi?

    O ile nie jest tego zbyt dużo, to możesz kontakty przepchnąć via Bluetooth.
    Ja ostatnio się tak mordowałem ze Nokią 6131, w której nie było opcji
    "Wyślij zaznaczone" i trzeba było pchać pojedynczo. Może w 3110c jednak jest
    opcja przesłania tego hurtem?

    JoteR

  • 4. Data: 2012-06-15 09:58:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > było opcji "Wyślij zaznaczone" i trzeba było pchać pojedynczo. Może w
    > 3110c jednak jest opcja przesłania tego hurtem?

    ja sobie odpusciłem ale podobno w nokii, jak nie mozesz wysałc wszystkich
    zaznaczonych, to gdzies dalej w programach jest jakis program transportowy.
    Przynajmniej ponoc w mojej 6310i tak było.
    Ale ja wyeksportowałem via csv - było z tym troche pracy ale wydawał sięto
    być najlepszy sposób.
    Do samsunga wrzuciłem kiesem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 5. Data: 2012-06-16 12:27:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 07:58:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Ale ja wyeksportowałem via csv - było z tym troche pracy ale wydawał sięto
    > być najlepszy sposób.
    > Do samsunga wrzuciłem kiesem.

    Cos Waldka zabraklo, a on zawsze powtarzal - Outlookiem :-)

    I mimo znanych mi wad to nie jest zla rada.

    J.

  • 6. Data: 2012-06-16 12:55:51
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 16-06-2012 12:27, J.F. pisze:

    > Cos Waldka zabraklo, a on zawsze powtarzal - Outlookiem :-)
    >
    > I mimo znanych mi wad to nie jest zla rada.

    Nie mam Outlooka. :)
    I mam problem z zapisem kontaktów w jakimś normalnym formacie. Nokia
    Suite wypluwa z siebie jedynie plik .nbu, którego pewnie Samsung nie
    łyknie. Albo pojedyncze kontakty w formacie .vcf. Albo nie umiem...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Nie ma żadnej drogi do szczęścia. To szczęście jest drogą."

  • 7. Data: 2012-06-16 13:05:52
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 12:55:51 +0200, solar napisał(a):

    > Nie mam Outlooka. :)

    to miej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 8. Data: 2012-06-16 14:10:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie mam Outlooka. :)

    To lepiej, bo ci odpada 3/4 klopotow.

    MS ma jakis trial do zainstalowania. Godel podawal niedawno nawet link -
    mozesz odszukac :-)

    > I mam problem z zapisem kontaktów w jakimś normalnym formacie. Nokia
    > Suite wypluwa z siebie jedynie plik .nbu, którego pewnie Samsung nie
    > łyknie. Albo pojedyncze kontakty w formacie .vcf. Albo nie umiem...

    Jakby co, to w nbu one sa prawie jawnym tekstem rozpisane,
    wystarczy go notepadem lekko przerobic i beda wszystkie VCF w jednym pliku.
    Czy to sie da hurtem zaimportowac albo latwo podzielic na wiele plikow to
    nie wiem.

    J.

  • 9. Data: 2012-06-16 17:58:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Suite wypluwa z siebie jedynie plik .nbu, którego pewnie Samsung nie
    > łyknie. Albo pojedyncze kontakty w formacie .vcf. Albo nie umiem...

    Ale nokia ovi suite czy pc suite?
    Jede nz nich potrafi wyrzucić do csv.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 10. Data: 2012-06-17 14:17:04
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 16-06-2012 17:58, Budzik pisze:

    > Ale nokia ovi suite czy pc suite?
    > Jede nz nich potrafi wyrzucić do csv.

    Próbowałem z PC Suite.
    Zobaczymy. Przerobiłem nbu na vcf i zsynchronizowałem kontakty z Outlook
    Office. Jak dostanę Samsunga, będę próbował coś w niego wmusić.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Musimy pamiętać, że spośród wszystkich religii i sekt w całej historii