  • 1. Data: 2010-11-29 21:09:38
    Temat: Przenieść się z orange do... ?? (WROCŁAW)
    Od: "DrukarniaKiD.pl" <k...@d...pl>

    Witam!
    Mam 5 numerów w Orange w firmie, od ponad 4lat.
    Zastanawiam się nad przeniesieniem do innej sieci.
    Problem w tym, że mam umowę jeszcze do 2012 (tak mi po przedłużali
    przy wymianach tel)

    Kiedyś op płacił karę gdy się do niego przechodziło od konkurencji,

    działa to jeszcze?
    może ktoś mi pomoże?

    rachunki na 2 do 2,5 tys /mieś

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-11-29 23:13:22
    Temat: Re: Przenieść się z orange do... ?? (WROCŁAW)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    DrukarniaKiD.pl pisze:
> [...]
    > przy wymianach tel)
    >
    > Kiedyś op płacił karę gdy się do niego przechodziło od konkurencji,

    przepraszam ze nie na temat, ale ile z tego 2 tyś jest po za granice
    karju? W Twoim przypadku zapłacenie jakiejś tam kary to pikuś, masz pole
    do optymalizacji wydatków wielkie jak Sahara
    ToMasz

  • 3. Data: 2010-11-30 08:25:04
    Od: "DrukarniaKiD.pl" <k...@d...pl>

    On 30 Lis, 00:13, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > karju? W Twoim przypadku zapłacenie jakiejś tam kary to pikuś, masz pole
    > do optymalizacji wydatków wielkie jak Sahara

    Przyznam, że nawet nie wiem jaka jest kara...
    A co ma do tego zagranica?
    bo w sumie za granice nie dzwonie.
    ;)

    dzięki za odp
    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2010-11-30 09:00:24
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    moze zamiast przenosic loknij sobie na uslugi zmniejszajace koszty polaczen,
    i pakiety bo ponad 2 tys na miesiac za 4 numery to duzo.
    W orange ,masz nawet abonamenty za ponad 100 zl z darmowymi rozmowami do
    orange i (chyba stacjonarne)

  • 5. Data: 2010-11-30 11:52:36
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "DrukarniaKiD.pl" <k...@d...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Mam 5 numerów w Orange w firmie, od ponad 4lat.
    >Zastanawiam się nad przeniesieniem do innej sieci.

    "Firmowe" te numery?
    By płacić 500 stów na miesiąc za telefon trzeba się postarać.
    Sprawdzałeś w bilingach co jest najdroższe?
    Może jakiś konkurs SMS za 30zł+vat Ci się codziennie dolicza?
    Może Internet 1zl/MB płacisz ?
    Gdzie byś się chciał przenieść by było taniej?
    Wszędzie dobrze , gdzie nas nie ma:-)
    Orange nie jest taki zły, jeśli jesteś w zasięgu ich nadajników.

  • 6. Data: 2010-11-30 12:01:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 22:09, DrukarniaKiD.pl pisze:

    > Kiedyś op płacił karę gdy się do niego przechodziło od konkurencji,

    Nie wiem jak to było kiedyś, ale rozmawiałem niedawno z handlowcem
    ery (tej, której telemarketerzy się chwalą, że płacą kary), i powiedział
    on, że żadnych kar op nigdy nie płaci, tzn. na pewno nie daje gotówki,
    czy przelewu. W ofercie chodzi o danie takich upustów, aby pokryły one
    karę, którą i tak płaci abonent.

    --
    Liwiusz