  • Data: 2015-02-10 01:14:17
    Temat: Re: Przekręt kongijski
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > a) moze u nich promocja ze za dwie minuty przychodzace jest jedna
    > wychodzaca.

    Nawet zaglądałem na stronę operatora. Nie chciało mi się przekopywać
    przez taryfy, ale to mi wydaje się mało prawdopodobne.

    > b) to sie chyba robilo inaczej - zostajesz operatorem, oferujesz
    > tanie lacza do Konga innym operatorow, a nawet nie opuszczaja kraju
    > macierzystego czy tam Niemiec, Anglii itp.

    A to mi już wygląda na ciekawy pomysł i obiecują strategię przekrętu.
    Z tym że by jednak wypadało jakieś łącza mieć i łączyć tych abonetów,
    co rzeczywiście chcą pogadać z kimś w Kinszasie.

    --
    Jarek