  • 21. Data: 2009-08-23 18:20:46
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:

    > No bez jaj, ze mialbys taki problem np. z bandziorem?

    Tak, z 1200 na pewno. Wiem bo niedawno wymienialem na szybko swiece w
    B12 wlasnie przy sprzedazy motocykla. Masakra jakas bez zdejmowania
    zbiornika.

    > Poza tym ja bym nigdzie nie zabieral - tylko poprosil o wykrecenie swiec;)

    Ale to Ty chcesz mierzyc to sie mecz. A najlepiej trenuj operacje na
    wlasnym motocyklu. Ja nie musze wiedziec ze sie znasz i wiesz jak to
    zrobic. A jako wlasciciel nawet nie musze wiedziec gdzie sa swiece. To
    ma wiedziec moj serwis do ktorego wstawiam motocykl na regularne przeglady.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2009-08-23 18:22:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h6s00q$26t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Mozna sprawdzac na wiele innych metod niz data produkcji czy wskazanie
    > licznika

    Czy ja napisałem że nie można? O czym innym tu pisane było...

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2009-08-23 18:23:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:

    > Wiesz, ze pisalem o puszce?

    A wiesz ze sa samochody w ktorych wymiana swiec to dosyc skomplikowana
    czynnosc ? I tez bym Ci nie pozwolil grzebac w moim samochodzie. Bo nie
    musze miec pewnosci ze umiesz. A ja umiec nie musze, mam od tego mechanika.

  • 24. Data: 2009-08-23 18:33:04
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    > A wiesz ze sa samochody w ktorych wymiana swiec to dosyc skomplikowana
    > czynnosc ?

    Wiem, ale takich nie tykam;)

    > Bo nie musze miec pewnosci ze umiesz. A ja umiec nie musze, mam od tego
    > mechanika.

    To inaczej spytam: czy zgodzilbys sie na taki sam pomiar (niewazne w czym) w
    przypadku, gdybym zasponsorowal wyjazd do ASO... oczywiscie, gdyby wszystko
    bylo ok, bo jakby bylo ponizej normy, to Ty bys placil?

    Albo jakbym przyprowadzil ze soba Zenka Mechanika i on by mial to robic?

    Tak w sumie z ciekawosci pytam;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2009-08-23 18:44:36
    Od: "Henryk&Esmeralda" <m...@v...pl>

    Grzybolu - specjalisto od duzych przebiegow i homoseksualizmu....
    skoro poruszasz kwestie przebiegow niereperezantywnych (dla populacji jak
    mniemam) mam pary pytan:
    - jaki jest sredni przebieg roczny motocykla w Polsce, w Niemczech, w
    Anglii,
    - czy rozklad przebiegow mozna opisac rozkladem normalnym a jesli tak to
    jaka jest wariancja?
    - jesli nie normalnym to jakim? symetrycznym czy nie?
    - jaka jest mediana przebiegow oraz 1szy kwartyl?
    - czy populacja jest jednorodna czy tez mozna wydzielic z niej statystycznie
    rozne grupy (np. jezdzacych na jednym kole, wlascicieli choperow badz
    goldwingow, ...)
    - czy wlasciciel motocykla w kazdym roku przejezdza tyle samo czy moze sa
    duze roznice? jakie?
    -...

    badz tez laskaw powolac sie na wiarygodne dane bo odpowiedz "wszycy jezdza
    duzo bo ja tyle jezdze" jest delikatnie mowiac nie warta - inni robia inne
    przebiegi - tak mniejsze jak i wieksze. Sam sie zreszta przekonasz jak
    znajdziesz sobie kobiete...

    Dopoki nie znajdziesz opowiedzi na powysze pytania (bedace podstawa do
    jakiej kolwiek rzeczowej dyskuji) badz tak mily i nie plec andronow....

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-08-23 18:45:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:

    > To inaczej spytam: czy zgodzilbys sie na taki sam pomiar (niewazne w
    > czym) w przypadku, gdybym zasponsorowal wyjazd do ASO... oczywiscie,
    > gdyby wszystko bylo ok, bo jakby bylo ponizej normy, to Ty bys placil?

    ASO ? Nie ma sprawy. Tylko dlaczego ja bym musial placic jesli cisnienie
    w cylindrach by nie odpowiadalo Twoim wymaganiom ? Kazdy wlasciciel
    pojazdu ma obowiazek kontrolowania cisnienia raz w miesiacu ? Pojazd ma
    dzialac i byc sprawny. 99,9999% uzytkownikow nawet nie wie co to
    cisnienie w cylinrach.

    > Albo jakbym przyprowadzil ze soba Zenka Mechanika i on by mial to robic?
    >
    > Tak w sumie z ciekawosci pytam;)

    A niech se Zenek grzebie. Ale najpierw kasa na stol bo ja Zenka nie znam.

  • 27. Data: 2009-08-23 18:49:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Henryk&Esmeralda pisze:
    > inni robia inne
    > przebiegi - tak mniejsze jak i wieksze. Sam sie zreszta przekonasz jak
    > znajdziesz sobie kobiete...

    A co ma do tego kobieta ? Kazdy musi byc takim pantoflem jak Ty ze gdy
    kobieta nie pozwoli to nie jezdzisz ?

    > Dopoki nie znajdziesz opowiedzi na powysze pytania (bedace podstawa do
    > jakiej kolwiek rzeczowej dyskuji) badz tak mily i nie plec andronow....

    naucz sie cytowac i odpowiadac POD tekstem cytowanym

  • 28. Data: 2009-08-23 18:52:29
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 23 Aug 2009 20:49:18 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]
    > A co ma do tego kobieta ? Kazdy musi byc takim pantoflem jak Ty ze gdy
    > kobieta nie pozwoli to nie jezdzisz ?

    Kobiety są czasochłonne. Przynajmniej z początku. ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 29. Data: 2009-08-23 18:57:43
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > Tylko dlaczego ja bym musial placic jesli cisnienie w cylindrach by nie
    > odpowiadalo Twoim wymaganiom ?

    Nie moim tylko dopuszczalnym przez fabryke (czy to ASO czy ksiazka).

    > Pojazd ma dzialac i byc sprawny.

    I ta "sprawnosc" to zdaje sie byc pojecie dosc wzgledne... moj ojciec jezdzi
    juz ponad 240kkm (puszka) na jedym komplecie amortyzatorow. Auto sobie
    plywa, ale jemu to nie przeszkadza.

    > A niech se Zenek grzebie. Ale najpierw kasa na stol bo ja Zenka nie znam.

    Zeby inni sprzedajacy mieli takie podejscie to by bylo ok... ale te typy, z
    ktorymi mialem do czynienia nawet o tym nie chcieli slyszec. Po prostu nie
    wolno mi sprawdzic samochodu przed zakupem, bo sprzedajacy mowi, ze wszystko
    jest ok.

    Dla mnie sprawdzenie kompresji w starym pojezdzie jest jedna z podstawowych
    rzeczy do sprawdzenia - w wiekszosci nie trwa dlugo i troche powie;)

    EOT i dobranoc;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 30. Data: 2009-08-23 19:09:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Henryk&Esmeralda" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - czy populacja jest jednorodna czy tez mozna wydzielic z niej
    > statystycznie rozne grupy (np. jezdzacych na jednym kole, wlascicieli

    Chciałeś zabłysnąć, że chodziłeś kiedyś do szkoły? Że znasz takie pojęcia
    jak mediana, wartość średnia czy wariancja? Na tej grupie drogi
    homoseksualisto jest grubo ponad połowę ludzi po studiach. Niektórzy mają po
    kilka fakultetów. ja mam 2. I nie robi na nas wrażenia pierdolenie jakiegoś
    obojnaka o rzeczach o0 których sam nie ma zielonego pojęcia a przytoczył
    wszystko zgoogli poprzez ctrl c, ctrl v.

    > - czy wlasciciel motocykla w kazdym roku przejezdza tyle samo czy moze sa
    > duze roznice? jakie?

    A co mnie to kurwa obchodzi? Książkę piszesz, to zbieraj dane na ulicy.

> [...]
    > robia inne przebiegi - tak mniejsze jak i wieksze. Sam sie zreszta
    > przekonasz jak znajdziesz sobie kobiete...

    Co Ty możesz wiedzieć o kobietach, biedny geju... Chyba tylko tyle, że też
    mają dupę...

    > Dopoki nie znajdziesz opowiedzi na powysze pytania (bedace podstawa do
    > jakiej kolwiek rzeczowej dyskuji) badz tak mily i nie plec andronow....

    Czy ja wogóle z Tobą dyskutuję? Czy ja chcę? PO chuj ja wogóle Ci odpisuję?
    Leć na pigalaka, wieczór się zrobił...

    --
    Grzybol