  • 31. Data: 2005-04-09 05:56:55
    Temat: Re: Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <d36t6m$5um$1@nemesis.news.tpi.pl> Michal Podsiadly napisał(a):

    > powinno byc
    > $ md5sum Testowe_Archiwum_17_MB.zip
    >
    > md5 z pliku .md5 faktycznie da taki wynik jaki Ci wyszedl.

    Uuupsi

    $ md5sum Testowe_Archiwum_17_MB.zip
    782ea184a178fc1a8551fe160a18c2c8 Testowe_Archiwum_17_MB.zip
    $ cat Testowe_Archiwum_17_MB.md5
    782EA184A178FC1A8551FE160A18C2C8 Testowe_Archiwum_17_MB.zip

  • 32. Data: 2005-04-09 06:08:42
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > Anyway, kolega demonstrował mi, jak ściąga za pomocą IE pliki .ISO
    > z ftp.icm.edu.pl i są uszkodzone.

    Pewnie problem z ascii/binary.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Wznieśmy toast za wszystkie biedne dzieci, które wsiąknęły w pościel

  • 33. Data: 2005-04-09 07:34:41
    Od: Yerzyq <w...@l...pbz>

    latet wrote:

    > Proszę:
    >
    > ftp://web132f4:t...@g...pl
    >
    > Wrzucilem tam 17MB plik ZIP oraz jego plik .md5.
    > Wrzucalem łaczem Netii.
    > Następnie pobrałem spowrotem do siebie - wszystko OK.
    > Potem jeszcze kumpel na Asterze sprawdził - OK.
    > Ale sam dzis nie mam mozliwosci sprawdzić z łacz TPSA.
    > Tak więc proszę o potestowanie.

    Na neostradzie sciaga sie z pelna predkoscia 2 Mb, zadnych przeklaman.
    --
    Best regards,
    Yerzyq

  • 34. Data: 2005-04-09 10:25:21
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 9 Apr 2005 05:56:55 +0000 (UTC), Admin TVK Tel-Ka wrote:

> [...]
    > $ cat Testowe_Archiwum_17_MB.md5
    > 782EA184A178FC1A8551FE160A18C2C8 Testowe_Archiwum_17_MB.zip

    ...a jeszcze lepiej było zrobić:
    md5sum -c Testowe_Archiwum_17_MB.md5
    (polecam man md5sum).

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 35. Data: 2005-04-09 11:56:58
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
    > ...a jeszcze lepiej było zrobić:
    > md5sum -c Testowe_Archiwum_17_MB.md5
    > (polecam man md5sum).

    Tylko zassac te .md5 w trybie ascii albo wyciac \r na koncu, bo sie md5sum
    gubi...

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 36. Data: 2005-04-09 12:56:25
    Od: "latet" <l...@n...pl>

    > Tylko zassac te .md5 w trybie ascii albo wyciac \r na koncu, bo sie md5sum
    > gubi...

    Eh, sam nie wiem po co dorzuciłem tam to .md5,
    wszyscy sie na tym skupiają, zamiast zwyczajnie sprawdzić
    czy się ZIP rozpakowuje czy nie...

    latet

  • 37. Data: 2005-04-09 17:40:01
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <d36lfc$mec$1@inews.gazeta.pl>
    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Sądząc ze składni, jaką podał, klient ftp nie jest klientem ftp :-P
    Hmm...
    Żeby od razu takiego lftp od czci i wiary... ;>

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 38. Data: 2005-04-09 21:05:48
    Od: Art <a...@w...swallow.ar.lublin.pl>

    [ciach]
    Lublin Neostrada 640 kbps sobota 23.05 pm (bez linitów).
    Maksymalny transfer jaki daje firma, bez przekłamań,
    Bardzo ładne intro Moulin_Rouge_Intro_AC3.avi

  • 39. Data: 2005-04-10 14:19:59
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):
    > Przecież ftp leci po tcp, a każdy pakiet ma sume kontrolną. Nie bardzo wiem
    > jak bardzo pechowe musiało by być uszkodzenie które nie wskazało by błędu w
    > sumie kontrolnej.

    a jednak, takie sie zdarzaja. jakies dwa lata temu zaobserwowalem w pewnym LANie
    przeklamania przy sciaganiu duzych plikow przez FTP. kilkukrotne sciagniecie ISO
    z sunsite skutkowalo za kazdym razem inna suma MD5. co gorsza, sesje ssh i scp
    (do roznych hostow) rowniez zaczely padac z komunikatem "corrupted mac bytes on
    input", co ewidentnie wskazywalo na przeklamania, ktore nie zostaly wykryte
    przez TCP. okazalo sie, ze winny byl uszkodzony modul w switchu L3.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 40. Data: 2005-04-10 16:09:57
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    latet wrote:
    > ftp://web132f4:t...@g...pl

    Ssam DSL2M na pełnym pasmie (~200kB). Przeszło bez problemów.

    Natomiast z innej beczki:

    Jeśli masz jeszcze jeden z tych uszkodzonych pliów, to obadaj go w
    środku. Poza masą binarnych danych znalazłem kiedyś w podobnej do twojej
    sytuacji bardzo ciekawe rzeczy :)

    Jakieś 4 lata temu na mojej uczelni ściągając binarne dane przez http: i
    ftp: z poza uczelni można było znaleźć w środku taki oto tekst:

    "WWW Cache detection error, cache flushed [...]" (dokładnie nie
    pamiętam, ale coś w tym stylu)

    Ktoś zamiast do logów przekierował do strumienia danych, albo soft się
    posypał.

    Trwało to jakieś 4 tygodnie i potem "się naprawiło". Ja bym z ciekawości
    zerknął ;)

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl