  • Data: 2005-04-10 16:09:57
    Temat: Re: Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    latet wrote:
    > ftp://web132f4:t...@g...pl

    Ssam DSL2M na pełnym pasmie (~200kB). Przeszło bez problemów.

    Natomiast z innej beczki:

    Jeśli masz jeszcze jeden z tych uszkodzonych pliów, to obadaj go w
    środku. Poza masą binarnych danych znalazłem kiedyś w podobnej do twojej
    sytuacji bardzo ciekawe rzeczy :)

    Jakieś 4 lata temu na mojej uczelni ściągając binarne dane przez http: i
    ftp: z poza uczelni można było znaleźć w środku taki oto tekst:

    "WWW Cache detection error, cache flushed [...]" (dokładnie nie
    pamiętam, ale coś w tym stylu)

    Ktoś zamiast do logów przekierował do strumienia danych, albo soft się
    posypał.

    Trwało to jakieś 4 tygodnie i potem "się naprawiło". Ja bym z ciekawości
    zerknął ;)

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl