  • 31. Data: 2011-01-29 17:40:09
    Temat: Re: Przekierowania polaczen w prepaidzie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 15:44:01 +0000 (UTC), Przyjazny wrote:

    >Nie jakiś, tylko ogólnie. Text To Speech.

    A jest jakis ktory czyta przychodzace SMS ?
    Moze by i ksiazki potrafil ..

    J.

  • 32. Data: 2011-01-29 18:18:37
    Od: "Pawel Gancarz" <p...@g...pl>

    Dnia 29-01-2011 o 18:40:09 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A jest jakis ktory czyta przychodzace SMS ?
    > Moze by i ksiazki potrafil ..

    Do książek to lepiej Expressivo na pc i wrzucać na komórkę gotowe mp3.
    --
    "We all go a little mad sometimes."
    Norman Bates

  • 33. Data: 2011-01-29 19:27:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 19:18:37 +0100, Pawel Gancarz wrote:

    >Do książek to lepiej Expressivo na pc i wrzucać na komórkę gotowe mp3.

    A ja bym wolal miec syntezator na komorce, po co marnowac GB na karcie
    :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-01-30 10:03:32
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-28 17:51, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Wbrew oczekiwaniu niektórych, w biznesie to dość często spotykana
    > przypadłość :-)

    Za to z odsłuchiwaniem gorzej. ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 35. Data: 2011-01-30 20:30:55
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/29/2011 01:22 PM, J.F. wrote:
    > On Fri, 28 Jan 2011 22:07:14 +0100, Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)

    > A gdzie to tak, bo mi sie wydaje ze Era i Orange upierdliwie
    > wydzwaniaja.

    Widzisz, mnie Era jakoś nie dzwoni, a nieprzeczytane SMSy się
    przypominają z poziomu telefonu.

    M.

  • 36. Data: 2011-02-10 19:08:14
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to, że jak ktoś do mnie dzwoni i jest przekierowanie na mój inny
    > numer to pobierane są za to opłaty.

    Ale tak zawsze to działało, działa i działać będzie w każdej sieci.

  • 37. Data: 2011-02-10 19:17:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 20:08:14 +0100, Alexy wrote:

    >Ale tak zawsze to działało, działa i działać będzie w każdej sieci.

    W Plusie byl kiedys wyjatek.

    J.

  • 38. Data: 2011-03-11 12:08:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alexy" <a...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ale tak zawsze to działało, działa i działać będzie w każdej sieci.

    No i w niskim merytorycznie Playu rozmowy przekazywane na Playa, gdy ktos ma
    darmowe polaczenia do Playa, badz niezerowy stan pakietow do Playa i na
    stacjonarne (wtedy tez dotyczy to przekierowan na stacjonarne of koz) , sa
    rozliczane w ramach tych darmowych polaczen czy tez pakietow.

    A w takiej abonamentowej Erze np. juz nie - pomimo posiadanej puli minut
    oplaty za przekierowanie naliczane sa osobno.

    Pozdrawiam
    SDD