  • Data: 2009-09-07 09:41:48
    Temat: Re: Przekazanie wartości z buttona do tekstboxa? - ASP
    Od: Chuck <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    2009-09-04 21:32, marionek77 napisał(a):
    > Teraz muszę pozbyć się zewnętrznej klawiatury i jakoś oprogramować te
    > wirtualne klawisze, żeby za ich pomocą móc wpisywać do pól tekstowych
    > dowolne cyfry.
    >
    > Tutaj moja wiedza niestety się już kończy. Chciałbym poprosić o jakieś
    > wskazówki/rady, jak najsensowniej/prosto to zrobić.

    Generalnie z ASP bawiłem się kilka lat temu na uczelni, do tego nie mam
    pod ręką nawet wersji Express.
    Mimo to dla pól tekstowych dla zdarzenia onFocus (czy jak to się nazywa
    w ASP) dałbym funkcję ustawiającą globalną zmienną (np. AktPole) na id
    klikniętego pola tekstowego.
    Dla inputów liczbowych dałbym funkcję która do pola tekstowego o id
    takim jak wartość zmiennej globalnej (AktPole) dopisuje wartość z inputa.

    pozdrawiam
    --
    CZAK