  • Data: 2010-05-14 21:04:55
    Temat: Re: Przejazd ze Śląska/Krakowa do Trójmiasta - kto pomoże?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam właśnie nowego auta i znalazłem interesujący mnie egzemplarz w
    Sopocie. Problem w tym, że mieszkam na Śląsku i nie mam w tej chwili
    pod ręką drugiego kierowcy, który pomógłby mi przywieźć ten samochód.
    Spojrzałem więc na rozkład PKP i się mocno zdziwiłem, bo okazuje się,
    że nie mam bezpośredniego połączenia ze Śląska do Trójmiasta.

    mam nadzieję że to auto to jakiś unikat, bo mnie handlarze nauczyli że nie
    jeździ się daleko od domu po auta, ludzie są na tyle bezczelni że mimo iż
    wiedzą że będziesz jechał przez pół Polski to i tak Ci kit przez telefon
    będą wciskać, licząc że jak już przyjedziesz to będziesz chciał kupić,

    brat