  • 1. Data: 2011-03-14 15:39:57
    Temat: Przejazd przez Wrześnię
    Od: "Paweł Kajak" <a...@o...pl>

    Witam!
    Kilka iesięcy temu jechałem, a właściwie chciałem jechać przez Wrześnię
    drogą nr 15 i okazało się, że całe miasto było rozkopane.
    Czy da się już normalnie przejechać przez to miasto?

    Paweł Kajak
    Biala MAZDA 323 '92 HB plus naklejka
    Renault ESPACE 2003 2.0 T też oklejony

  • 2. Data: 2011-03-14 15:51:09
    Temat: Re: Przejazd przez Wrześnię
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł Kajak" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Kilka iesięcy temu jechałem, a właściwie chciałem jechać przez Wrześnię
    > drogą nr 15 i okazało się, że całe miasto było rozkopane.
    > Czy da się już normalnie przejechać przez to miasto?

    Nie.
    Cały cza się bawią krawężnikami i innymi takimi (info sprzed 2 tygodni
    chyba).

  • 3. Data: 2011-03-14 16:21:02
    Od: "Paweł Kajak" <a...@o...pl>

    Witam!

    > Nie.
    > Cały cza się bawią krawężnikami i innymi takimi (info sprzed 2 tygodni
    > chyba).

    Miałem w planach przejazd przez Wrześnię w dniu 2 kwietnia ale chyba
    poszukam jakiegoś objazdu :-(

  • 4. Data: 2011-03-14 16:26:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Witam!

    > Miałem w planach przejazd przez Wrześnię w dniu 2 kwietnia ale chyba
    > poszukam jakiegoś objazdu :-(

    A skąd dokąd?

  • 5. Data: 2011-03-14 17:10:42
    Od: "Paweł Kajak" <a...@o...pl>

    Witam!

    ,
    > A skąd dokąd?

    A z Głogowa do Kwidzyna. I z powrotem.
    Już sobie znalazłem drogę przez Poznań. Parę kilometrów więcej, ale przy
    okazji sprawę sobie załatwię :-) Wracać będę w nocy więc korki mi raczej nie
    grożą :-)

  • 6. Data: 2011-03-14 17:14:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Witam!

    > ,
    >
    > A z Głogowa do Kwidzyna. I z powrotem.

    Proponuję zamiast Wrześni ze Środy jechać na Neklę i Czerniejewo do Gniezna.
    Co prawda jedzie się wolniej i więcej zakrętów, ale bliżej i bez Wrześni,
    oraz kawałka Gniezna.

    > Już sobie znalazłem drogę przez Poznań. Parę kilometrów więcej, ale przy
    > okazji sprawę sobie załatwię :-)

    Na 100% przez Poznań będzie jeszcze gorzej niż przez Wrześnię.
    Zwłaszcza że najlepsza droga z Poznania do Gniezna (przez Kostrzyn) to plac
    budowy S5 a nie droga.