  • Data: 2011-07-29 10:48:07
    Temat: Re: Przejazd przez Kraków (W-wa-Zakopane)
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dremka" <d...@z...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j0sojl$8t0$1@inews.gazeta.pl...

    > Całkowicie strzelam i nigdy nie probowalem, ale ja bym probowal przebic
    > sie z 7 na 94 (np. przez Bibice) do nowej lacznicy z S7 i potem do A4 i
    > stamtad na zakopianke, ale to jest pewnie tez niedobrze, bo zakopianka o
    > tej porze moze byc zakorkowana w tamtym kierunku...
    > Niech Koledzy z okolic Krakowa mnie poprawia...

    Jadac od Warszawy w Słomnikach po zjechaniu ze sporej górki skręcasz w lewo
    (zaraz przed ostrym lukiem w prawo) i jedziesz cały czas na Kocmyrzów. Przy
    dojazdach do drog z pierwszenstwem trzeba jechac odpowiednio - na pierwszym
    skrzyzowaniu w lewo, na drugim w prawo, na trzecim w prawo. Po tym ostatnim
    jestes juz na DW776, która dojezdza bezposrednio do Krakowa. W samym
    Krakowie trzeba skrecic w lewo w Bulwarowa kolo stacji Arge. Mijasz Al.
    Solidarności, Al. Jana Pawla II/Ptaszyckiego, most na Wiśle i na pierwszych
    swiatlach za mostem skrecasz w lewo w ulice Botewa. Ta ulica to juz
    wlasciwie lacznik do S7.
    Ta trasa bedzie duzo szybsza niz przejazd o 17 w piatek przez centrum
    Krakowa.

    --
    ml