  • 1. Data: 2011-04-06 19:43:46
    Temat: Przejazd A2 - Emilia - Konin - Wrzesnia
    Od: "CRAY" <c...@w...pl>

    Witam,

    Czy pierwsza platna bramka na tej trasie znajduje sie we Wrzesni ? Bede sie
    kierowal na Gniezno przez Slupce.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-06 19:59:19
    Temat: Re: Przejazd A2 - Emilia - Konin - Wrzesnia
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-06 19:43, CRAY pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy pierwsza platna bramka na tej trasie znajduje sie we Wrzesni ? Bede sie
    > kierowal na Gniezno przez Slupce.

    Pierwsza od której strony? Jak od Łodzi to tuż za zjazdem na Pyzdry.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-04-06 20:39:35
    Od: "CRAY" <c...@w...pl>

    > Pierwsza od której strony? Jak od Łodzi to tuż za zjazdem na Pyzdry.

    Tak, jadac od Lodzi, czyli zaraz za zjazdem na Goline/ Slugocin droga nr 467
    czy Slupca/Ciazen droga 466? :)

  • 4. Data: 2011-04-06 20:51:44
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-06 20:39, CRAY pisze:

    > Tak, jadac od Lodzi, czyli zaraz za zjazdem na Goline/ Slugocin droga nr 467
    > czy Slupca/Ciazen droga 466? :)

    OIDP zjazd na 467 jest ostatnim przed bramką, chociaż znaki twierdzą, że
    płatny odcinek zaczyna się tuż za zjazdem na DK72 :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-04-06 21:16:51
    Od: "CRAY" <c...@w...pl>

    > OIDP zjazd na 467 jest ostatnim przed bramką, chociaż znaki twierdzą, że
    > płatny odcinek zaczyna się tuż za zjazdem na DK72 :)

    Oki dzieki jutro sie przekonam :)

    Pzdr

  • 6. Data: 2011-04-06 23:11:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 06 Apr 2011 20:51:44 +0200, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >OIDP zjazd na 467 jest ostatnim przed bramką, chociaż znaki twierdzą, że
    >płatny odcinek zaczyna się tuż za zjazdem na DK72 :)

    Dokładnie. Można zjechać tym zjazdem na Sługocin, Lądek, Ciążeń,
    ominąć bramki i potem wjechać znowu na A2.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-04-07 09:02:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "CRAY" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, jadac od Lodzi, czyli zaraz za zjazdem na Goline/ Slugocin droga nr
    > 467
    > czy Slupca/Ciazen droga 466? :)

    Pomiędzy tymi dwoma zjazdami, więc można objechać.
    A jeszcze lepiej z Konina udać się na Gniezno.

  • 8. Data: 2011-04-07 21:57:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Apr 2011 09:02:06 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A jeszcze lepiej z Konina udać się na Gniezno.

    Zależy od punktu docelowego w Poznaniu. Ja przeważnie jeżdżę na
    Grunwald, więc średnio pasuje wycieczka przez Gniezno.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-04-07 23:24:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jm5sp6pluepen1ceoo3k348mqcbm4fnp25@4ax.com...

    > Zależy od punktu docelowego w Poznaniu. Ja przeważnie jeżdżę na
    > Grunwald, więc średnio pasuje wycieczka przez Gniezno.

    W jakim Poznaniu?
    Z tego co pisał to celem jest Gniezno a nie Poznań, czytaj uważnie.

    BTW: Ciekawe czy to nie ten sam, który dzisiaj między Wrześnią a Gnieznem
    rozłożył z pomocą wiatru ciężarówkę na drodze.
    Wczoraj się odgrażał że dzisiaj sprawdzi trasę, więc kto wie? ;-)