  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone
    Date: Tue, 17 Jul 2012 13:02:57 +0200

    jerzy.n wrote:
    > "...Już niedługo trzeba będzie częściej sprawdzać sprawność techniczną
    > swojego auta, a także skuterów i motorowerów..."

    czesciej = wiecej kasy dla panstwa i technikow
    czy czesciej i _dokladniej_ ?

    A czy obowiazkowym etapem jest sprawdzenie tarcz i okladzin ciernych (klockow)
    bo jakos tego moj diagnosta chyba nie kontroluje, jedno auto mam z LPG, tez
    sprawdza tylko legalizacje butli (co rok oglada ten sam dokument jakby nie
    moglo to byc wpisane w dowod - butla do 2020 roku np). Zero kontroli pracy
    zaworow, wyciekow, wezy LPG.

    Sprawdza zawieszenie, sile hamowania (czyli efekt pracy ale nie stan zuzycia
    hamulca), spaliny czasami tak, czasami nie. Trzepakiem zbada drazki, vin
    odkurzy i tyle. Poziomu swiatel nie badal nigdy. O sprawdzi czy mam komplet
    dzialajacych zarowek :)!

    To ma byc badanie? Stacja w centrum duzego miasta!