  • 11. Data: 2017-04-20 20:36:17
    Temat: Re: Przegląd w ASO, czy gdzie indziej
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-20 o 11:28, ToMasz pisze:

    > Animka?

    Znaczy się, że ty wolisz nie w ASO - tak?
    Trzeba było tak od razu.

  • 12. Data: 2017-04-20 21:44:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > FORD MOTORCRAFT SERVICE
    > sprawdzenie pojazdu
    > wymiana oleju silnikowego*

    130zł

    > wymiana filtra oleju

    25zł

    > wymiana filtra powietrza

    węglowy 30zł

    > w cenie 279 PLN
    >
    > * Ford Motoraft 5W30 913C.

    I stówka za "sprawdzenie pojazdu" z wymianą. Czyli jak na ASO, to można
    by nie poznać gdyby nie szyld przed wjazdem.

    Jedno pytanie, najpierw zrobili "sprawdzenie pojazdu", a potem przegląd
    techniczny w tym samym miejscu?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2017-04-20 21:46:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Wątpię - w ASO na pewno liczą więcej.
    > Niech weźmie własne filtry i olej, robocizna na pewno jest niższa niż 550.

    Zgadzam się, z własnymi częściami zostanie mu 150-250zł w kieszeni.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2017-04-21 09:39:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-04-20 o 21:44, Mateusz Bogusz pisze:
    > Jedno pytanie, najpierw zrobili "sprawdzenie pojazdu", a potem przegląd
    > techniczny w tym samym miejscu?

    Nie bardzo rozumiem pytania :) tam gdzie byłem w ASO na w/w przeglądzie
    to mają też urzędową stację kontroli pojazdów więc wszytko można zrobić
    w jednym miejscu.
    A co robili fizycznie tego nie powiem bo nie wiem, auto oddaje się do
    dyspozycji ASO, odbiór auta miałem za 2 czy 3 godziny.
    Na plus dochodzi jeszcze informacja i serwisie w historii auta, chyba że
    komuś zależy na tym żeby stan licznika nigdzie nie był zachowany :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 15. Data: 2017-04-26 19:22:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Załapałem się już również na dwie akcje serwisowe
    > w 6cio letnim aucie (nowe paski osprzętu i jakieś
    > czujniki).

    Nie umniejszam Twojemu zadowoleniu i opinii o opisywanym serwisie, ale
    brzmisz jak mój znajomy :-) Oddał auto bo powiedział, że na wzniesieniu
    "stał jakoś tak niepewnie". Zapłacił 120zł, odebrał i hurr durr że mu
    powiedzieli że przy hamulcach trzeba było coś zrobić i stwierdził, że
    faktycznie teraz nie dość że stoi pewniej, to i lepiej hamuje. A jak
    spojrzałem, to podciągnęli linkę od ręcznego (plastik na tunelu nie był
    zatrzaśnięty do końca).

    Także często odkurzą takiemu auto, przykręcą śrubę w schowku żeby się
    nie telepał, a użytkownik po serwisie zadowolony - Panie, jakby z 10
    kucy przybyło... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2017-04-26 20:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL A...@s...tam.pl ...

    > Przy okazji wiem co mam, co się kończy i będzie wymagało uwagi z
    > mojej strony. Załapałem się już również na dwie akcje serwisowe
    > w 6cio letnim aucie (nowe paski osprzętu i jakieś
    > czujniki).

    Ale na akcje serwisowe to i bez serwisowania w ASO możesz się załapać.
    Ja jak kupowałem ostatnie auto to zadzwoniłem do serwisu zeby sprawdzić
    historię.
    Sprawdziłem i przy okazji stwierdzili, ze jak kupię to mam przyjechać na
    akcję serwisową.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 17. Data: 2017-04-26 20:08:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-19 o 20:52, Jacek pisze:
    > Kolega ma auto dwa miesiące po gwarancji, więc nie musi już robić
    > przeglądów w ASO. Jak twierdzi "ma pozytywne doświadczenia" i chciałby
    > nadal robić u nich. Wstępnie policzono mu koszt 900 zł (skoda superb 2.0
    > tdi dsg). Ja mu wyliczyłem koszt kompletu filtrów plus olej na 350 zł -
    > komplet filtrów Bosch + olej Mobil One.
    > Myślę, że 550 zł za robociznę przy przeglądzie to "ciut" dużo.

    A ile kosztuje przegląd u Ciebie?

  • 18. Data: 2017-04-26 20:09:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Sprawdziłem i przy okazji stwierdzili, ze jak kupię to mam przyjechać na
    > akcję serwisową.

    A no, akcje serwisowe "bo pedał klinuje się pod dywanikiem" dotyczą
    wszystkich egzemplarzy z usterką, bez znaczy czy na gwarancji czy nie. A
    ASO zachęca, bo ma kasę za to od producenta.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2017-04-27 08:47:12
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 26.04.2017 o 19:22, Mateusz Bogusz pisze:

> [...]
    >
    > Także często odkurzą takiemu auto, przykręcą śrubę w schowku żeby się
    > nie telepał, a użytkownik po serwisie zadowolony - Panie, jakby z 10

    uważam, że się rozmijasz z prawdą - albo inaczej - nie stanowimy
    tożsamych przypadków z Twoim znajomym.

    No ale każdy ma swój punkt widzenia :)