  • 1. Data: 2012-01-06 01:21:11
    Temat: Przegląd pojazdu z zagranicy
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Jak to jest teraz z pierwszym przeglądem pojazdu przywiezionego zza wielkiej
    wody - może być wykonywany w każdej stacji czy tylko w okręgowej? Obiło mi
    sie coś o uszy, że kiedyś trzeba było taki przegląd w okręgówce, teraz już
    ponoć nie ma takiego wymogu. Czy to prawda?
    Do takiej zwykłej stacji mam 150 m, do okręgówki musiałbym wziąć lawetę (bo
    zarejestruję dopiero po przeglądzie).
    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-01-06 21:15:55
    Temat: Re: Przegląd pojazdu z zagranicy
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-01-06 01:21, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > Do takiej zwykłej stacji mam 150 m, do okręgówki musiałbym wziąć lawetę
    > (bo zarejestruję dopiero po przeglądzie).

    Możesz na podstawowej bo nie ma juz badań tzw. "pierwszych" są tylko
    okresowe.

  • 3. Data: 2012-01-06 23:54:01
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "-wytnij-" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Możesz na podstawowej bo nie ma juz badań tzw. "pierwszych" są tylko
    >okresowe.

    OK, dziękuję, czyli prawdą jest, ze tak było ale już nie ma - super!
    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-01-07 00:05:39
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    -wytnij- <qnick(-wytnij-)@interia.eu> napisał(a):

    > Możesz na podstawowej bo nie ma juz badań tzw. "pierwszych" sš tylko
    > okresowe.

    Jesteś pewien, że dotyczy to także samochodów z Ameryki, które w większości
    przypadków wymagają dostosowania przynajmniej oświetlenia do europejskich
    przepisów?

  • 5. Data: 2012-01-07 09:04:44
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    > Możesz na podstawowej bo nie ma juz badań tzw. "pierwszych" sš tylko
    > okresowe.
    Od dawna tak jest? Bo jeszcze we wrześniu odesłali mnie ze zwykłej do
    okręgowej z autkiem z Niemiec.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 6. Data: 2012-01-07 09:24:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.

    > Od dawna tak jest? Bo jeszcze we wrześniu odesłali mnie ze zwykłej do
    > okręgowej z autkiem z Niemiec.

    Ale na co?
    Na pierwszy przegląd?
    Sprawdź na papierach.

    W kwietniu już pierwszego przeglądu nie było, ale było w zamian ustalenie
    WSZYSTKICH paramatrów które są wpisywane do polskiego dowodu
    rejestracyjnego, więc wyszło na to samo.

  • 7. Data: 2012-01-08 09:11:00
    Od: " " <a...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):
> [...]
    > WSZYSTKICH paramatrów które są wpisywane do polskiego dowodu
    > rejestracyjnego, więc wyszło na to samo.
    Jak zwał tak zwał. Na zwykłej powiedzieli, że nie zrobią.
    Musiałem jechać do okręgowej.
    Badanie wyglądało tak jak zwykłe okresowe. Dostałem dokument, który był
    potwierdzeniem wykonania badania technicznego. Z tym poszedłem do US.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 8. Data: 2012-01-08 16:34:48
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-01-07 00:05, Wmak pisze:
    > Jesteś pewien, że dotyczy to także samochodów z Ameryki, które w większości
    > przypadków wymagają dostosowania przynajmniej oświetlenia do europejskich

    Jestem a to na podstawowej pracują gorsi diagności że nie potrafią
    odróżnić świateł "amerykańskich" od naszych lub braku niektórych z nich :)

  • 9. Data: 2012-01-08 16:35:32
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-01-07 09:04, a...@g...pl pisze:
    > Od dawna tak jest? Bo jeszcze we wrześniu odesłali mnie ze zwykłej do
    > okręgowej z autkiem z Niemiec.

    Ze dwa lata albo nawet lepiej.

  • 10. Data: 2012-01-08 16:37:30
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-01-07 09:24, Cavallino pisze:
    > ustalenie WSZYSTKICH paramatrów które są wpisywane do polskiego dowodu
    > rejestracyjnego

    To powinno kosztować 60 zł a badanie okresowe 98 zł więc trochę drożej.
    Różnica jest taka że przy ustaleniu danych nie sprawdza się stanu
    technicznego pojazdu i nie określa terminu następnego badania