eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzegląd fury a wycieraczka odpadłaRe: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.27.142.190.
    ipv4.supernova.orange.pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Date: Sun, 27 Aug 2023 12:04:10 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ucf6s6$kqe$1$cef@news.chmurka.net>
    References: <uccbce$pls$1$lisciast@news.chmurka.net>
    <uccd4o$qhf$2$Janusz@news.chmurka.net>
    <uccdd7$qld$1$lisciast@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ucdi9u$gou$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <16afeij19mmso$.1ot7qfy6v5nmz$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.142.190.ipv4.supernova.orange.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 27 Aug 2023 10:00:38 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="83.27.142.190.ipv4.supernova.orange.pl:83.27.142.190";
    logging-data="21326";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.14.0
    Cancel-Lock: sha1:Yj0ftUqbczhF+l/gDdxs84RglgQ=
    sha256:2MdukvaLMs0vGWY3TTaFPjtpoqmHDt7S0fwOXLLOzlE=
    sha1:f7SSrpqGEwnkt0fAwyd+TQKU2ls=
    sha256:ia/4DvFIn1AUS60gnCQHI0f9bO3MjE6CkN79lblmS2g=
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716526
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-08-27 o 01:07, PiteR pisze:
    > in <news:16afeij19mmso$.1ot7qfy6v5nmz$.dlg@40tude.net>
    > user J.F pisze tak:

    >> Ale wiele samochodow nie ma.
    >
    > ich kierowców strata

    Kiedyś jak nie chcieli mi dopuścić trupa, to sprawdzałem te przepisy i
    był taki zapis
    o sprawności wg wyposażenia fabrycznego homologacyjnego (czyli jak jest
    coś, to działa) i wymagania z rozporządzenia o warunkach technicznych,
    ale potem zmieniali rozporządzenie tyle razy
    (różne lobby zapewne :)), że obecnie chyba jest podział na usterki o
    różnym znaczeniu.
    I teraz od diagnosty zależy czy uzna, że to usterka drobna
    niezagrażająca bezpieczeństwu albo stwierdzi, że 2 tygodnie na naprawę tego,
    albo nie przejdzie przeglądu.
    Z praktyki wychodzi mi, że jeśli jeżdżę stale na tę samą SP, to
    diagnosta tam
    ma albo dobrą pamięć albo tak niewielu stałych klientów, że doskonale
    pamięta
    co tam ostatnio u mnie szwankowało i widzi, że naprawiłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: