  • 21. Data: 2019-04-03 16:37:36
    Temat: Re: Przegląd a wpis do DR
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-03 11:18, Trybun wrote:

    > To nic nie zmienia.

    W temacie wbicia przeglądu do dowodu rejestracyjnego, którego nie trzeba
    okazywać? To raczej wszystko zmienia.

    > Widać jeździsz od niedawna i tym samym nie miałeś okazji się przekonać.

    Nie wiesz, że nie trzeba mieć przy sobie dowodu rejestracyjnego?

    > Za brak wymaganego wpisu do DR.

    Za brak jako taki nie ma kary, za niezgłoszenie jest. W świetle tego
    można zgłosić i na tym poprzestać.

  • 22. Data: 2019-04-03 16:39:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-03 11:18, Trybun wrote:

    > To ty mi powiedz. Przytoczyłem Ci przepis i wszelkie uwagi kieruj do niego.

    Więc mówię, że miałeś zgłosić a nie "stawić się w urzędzie i porobić w
    dowodzie wymagane wpisy". Tak generalnie. Nie przed czy po zmianach.

  • 23. Data: 2019-04-09 23:43:30
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl>

    > Już od dwóch przeglądów dostaję wydruk na kartce oraz pouczenie, iż w przeciągu
    miesiąca
    > powinienem zgłosić się do urzędu celem wymiany DR.
    > U mnie ten problem, że w macierzysty urząd mam kilkaset kilometrów dalej. Jak
    pytałem się po
    > urzędach lokalnych (tam, gdzie akurat byłem),

    Czy jeżdżąc z wydrukiem z badania technicznego po 30 dniach miałeś
    jakąś kontrolę drogową i jak to się skończyło?
    Jak wygląda sprawa zawarcia umowy ubezpieczenia z takim zaświadczeniem
    zamiast wpisu do DR?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 24. Data: 2019-04-10 06:42:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 23:43:12 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Czy jeżdżąc z wydrukiem z badania technicznego po 30 dniach miałeś
    > jakąś kontrolę drogową

    Miałem
    Zaświadczenie wydrukowane w styczniu 2018 roku kontrola w sierpniu 2018

    > i jak to się skończyło?

    Nijak
    Policjant spojrzał w DR, spojrzał w zaświadczenie, powiedział ze jest niby 30 dni na
    zmianę DR ale nie ma sankcji za brak wymiany. I tyle

    > Jak wygląda sprawa zawarcia umowy ubezpieczenia z takim zaświadczeniem
    > zamiast wpisu do DR?

    A od kiedy do zawarcia umowy ubezpieczenia jest potrzebny DR?
    Potrzebne są dane uta w sensie nr rejestracyjny, data pierwszej rejestracji itp
    Daty ważności przeglądu technicznego się nie podaje przynajmniej w przypadku OC