  • Data: 2009-04-11 13:32:49
    Temat: Re: Przedłuzenie umowy plus - co mogą mi zaproponoac
    Od: CozzY <C...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agnieszka pisze:
    > Juz po raz kolejny walcze z panią ze słuchawki i trace ciepliwosc...
    >
    > Tel na firme
    > abonament 70 zł -120 min - rok temu dali mi 40% rabatu,
    > dodatkowo wykupiłem za 10 zł - 10 h z 3 numerami.
    >
    > W tym roku proponują mi to samo :/ + 100 min na rok, czyli wychodzi jakies
    > 130 min do wszystkich, tylko ze tu jeszcze mogę wykupic swojaki...
    >
    > Powiedziałem ze chce ten nowy abonamet z takim samym rabatem, ale na nowy
    > abonament dają mi 15 % rabatu,to sie rozesmiałem..
    >
    > Ktoś przedłuzał ostatnio umowę? co mogą zaoferoac, nie mam zamiaru czekac
> [...]

    Jestem w dokładnie tym samym punkcie. Tydzień temu w piątek złożyłem
    rezygnację, na drugi dzień pod "tajnym" numerem kobieta dorzuciła chyba
    150 minut/mc, z ceną telefonu zeszła o 80 pln (E71) + jeszcze jakieś
    cuda, ale powiedziałem że play daje mi 380 min/mc i 95% rabatu na
    abonament przez pół roku za przejście i miłej pani się głos załamał.
    Dzisiaj dostałem list z Plusa żebym zadzwonił pod kolejny numer, to
    jeszcze coś na mnie czeka... Mi tam się nie spieszy. Trochę ich jeszcze
    potrzymam. Zwłaszcza że weszły teraz nowe promocje i za abo ok. 100 pln
    netto (tyle płace obecnie) z marszu dostaje się ponad 400 min/mc.
    Wszystko byłoby fajnie gdyby rozmowy międzynarodowe (UE) i roaming
    schodził z abo (tak jak teraz mam w biznesklasie 100) a nie był osobno
    naliczany. Poczekamy zobaczymy.

    --
    CozzY